گیم

نام رمزی بازی GTA 6 لو رفت

به نظر می‌رسد که یکی از بازیگران استودیو راکستار گیمز سهوا نام رمزی و یکی از شخصیت‌های اصلی بازی GTA 6 را در رزومه کاری خود لو داده است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، پس از گذشت نزدیک به ده سال از انتشار بازی پرطرفدار جی‌تی‌ای وی، در نهایت چند ماه پیش بود که شرکت پرآوازه راکستار گیمز در پیامی رسما از ساخت بازی GTA 6 خبر داد. با این حال، تیم توسعه‌دهنده جزئیاتی از این عنوان مورد انتظار ارائه نکرده و بدین خاطر، شماری از هواداران برای معرفی بازی لحظه شماری می‌کنند. از طرفی، طبق معمول، تا به امروز گزارش‌های متعددی در خصوص جزئیات این عنوان به گوش رسیده که البته هنوز صحت آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در همین راستا، ساعاتی پیش تصویری از رزومه کاری خانم نتونیا مانت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که جزئیاتی از نام رمزی و همچنین یکی از شخصیت‌های اصلی بازی GTA 6 به اشتراک می‌گذارد. با استناد بر فعالیت‌های این بازیگر، ظاهرا او به عنوان صداپیشه یکی از کاراکترها برای پروژه بازی ویدیویی Fireball در راکستار گیمز مشغول به کار است. آن‌طور که شایعه شده، ظاهرا فایربال اسم رمزی بازی جدید جی‌تی‌ای است.

این بازیگر در رزومه خود اشاره کرده که در پروژه فایربال، وظیفه صداپیشگی شخصیت تامارا (Tamara) را برعهده دارد. بدین ترتیب، گروهی معتقد هستند که تامارا یکی از کاراکترهای اصلی بازی بعدی جی‌تی‌ای خواهد بود. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بعد از افشای جزئیات فوق، خانم نتونیا مانت در کمتر از یک روز حضور در پروژه فایربال را از لیست رزومه کاری خود حذف کرد. از این رو، بسیاری از فعالان بر این باورند که شرکت راکستار گیمز به منظور جلوگیری از درز اطلاعات، مانت را مجبور کرده تا پروژه فایربال را از لیست فعالیت‌های خود حذف کند.

دقت داشته باشید که شرکت راکستار گیمز هنوز واکنشی از خود درباره این گمانه‌زنی‌ها نشان نداده و تا به این لحظه هیچ کدام یک از منابع رسمی صحت این ادعا را تایید و حتی تکذیب نکرده است. بر این اساس، هنوز نمی‌توان با قاطعیت در خصوص نام رمزی بازی GTA 6 اظهار نظر کرد و  طبق معمول، باید منتظر تایید نهایی از سوی سازندگان بمانیم.

البته، این اولین باری نیست که اسم رمزی بازی مزبور لو می‌رود. اگر اخبار بازی‌ها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در گزارش‌های قبلی، پروژه امریکاز (Project Americas) به عنوان نام رمزی بازی مزبور در فضای مجازی فاش شده بود. با توجه به گستردگی روند ساخت بازی، ممکن است که راکستار گیمز از چندین اسم برای آن استفاده می‌کند. در واقع، شاید یکی از این نام‌ها مربوط به بخش داستانی یا بخش آنلاین باشد. در مجموع، استفاده از نام‌های رمزی برای توسعه بازی‌ها موضوع جدید و عجیبی نیست؛ چرا که توسعه‌دهندگان به کمک انتخاب نام رمزی، از لو رفتن اطلاعات تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند.

تا به امروز گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره بازی GTA VI منتشر شده است. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، گویا روند ساخت این عنوان از سال ۲۰۱۴ میلادی با بودجه کلان ۵۰۰ میلیون دلار آغاز شده و به احتمال قوی، بازی در سال ۲۰۲۴ میلادی با هدف فروش یک میلیارد دلاری برای کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی روانه بازار می‌شود.

به نظر می‌رسد که اتفاقات بازی در چندین شهر مختلف از جمله هاوانا، ریودوژانیرو، وایس سیتی و لیبرتی سیتی جریان دارد. شایعه شده که اتمام بخش داستانی بازی چیزی در حدود ۷۰ ساعت به طول می‌انجامد و مشابه اثر پیشین، این بار نیز بازیکنان می‌توانند کنترل سه شخصیت به نام‌های ریکاردو، کیسی و رز را به دست بگیرند. هرچند، جیسون شرایر، خبرنگار وب‌سایت معروف بلومبرگ، در گزارشی با تکذیب ادعای فوق، اعلام کرد که خبری از سه شخصیت اصلی در بازی GTA 6 نیست.

لازم به ذکر است که بر اساس ادعای شماری از فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی، این عنوان مورد انتظار در سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی و در نهایت در سال ۲۰۲۴ میلادی برای پلتفرم‌های هدف منتشر می‌شود. گفتنی است که کریس کلیپل، گزارشگر مجله فرانسوی راکستار، مدتی قبل اذعان داشت که روند ساخت بازی جدید جی‌تی‌ای به خوبی پیش می‌رود. از طرفی، اگر اظهارات نتونیا مانت صحت داشته و روند ضبط صدای دیالوگ‌ها آغاز شده باشد، شاید بتوان گفت که بازی بیش از نیمی از روند ساخت خود را طی کرده است.

در خلال این گفته‌ها، بد نیست اشاره کنم که مدتی پیش شرکت راکستار گیمز خاطرنشان کرد که برای تمرکز بیشتر روی ساخت بازی جی‌تی‌ای ۶، به پشتیبانی از بازی Red Dead Online خاتمه می‌دهد. به علاوه، گزارش‌ها نشان می‌دهد که این استودیو ساخت ریمستر دو بازی GTA IV و رد دد ردمپشن و همچنین توسعه نسخه نسل نهم بازی Red Dead Redemption 2 را به کلی متوقف کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا