فناوری اطلاعات

مهلت ثبت‌نام در نهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور

نهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه از ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه امسال به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می شود.

این مسابقات با حضور گسترده برنامه‌نویسان حرفه‌ای از کل کشور و همکاری مجموعه‌های خصوصی و دولتی از سال ۱۳۹۰ تا کنون در ۸ دوره در سطح کشور برگزار شده است.

این رویداد با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه‌نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌شود.

در ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه، تیم‌های برنامه‌نویس دو روز فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

به گزارش روابط عمومی رویداد، ثبت نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا