فناوری اطلاعات

مشخص شدن علت اختلال برنامه‌های پرکاربرد اندرویدی

عصر دیروز بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی از نقص فنی برنامه‌های اندرویدی پرکاربرد نصب شده بر روی گوشی‌های خود خبر دادند و حالا علت آن مشخص شده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، تعدادی از کاربران گوشی‌های اندرویدی اعلام کردند به طور مکرر پیام‌هایی بر روی نمایشگر تلفن‌های همراه آنها به نمایش در می‌آید که نشان دهنده از کار افتادن اپلیکیشن‌های مختلف است.

به گفته کاربران، اپلیکیشن‌های یادشده بدون هیچ دلیل خاصی دیگر باز نمی‌شدند یا به طور کامل مختل می‌شدند که از جمله آنها می‌توان به جیمیل، برخی اپلیکیشن‌های بانکداری الکترونیک، گوگل پی و حتی توئیتر، رد ایت، دان دیتکتور و غیره اشاره کرد.

بعد از مدتی گوگل وجود این مشکل را تأیید و از تلاش برای برطرف کردن آن خبر داد. در نهایت گوگل به کاربران توصیه کرد برای برطرف شدن مشکل یادشده به پلی استور این شرکت مراجعه کرده و آخرین به‌روزرسانی یک اپ سیستمی به نام اندروید سیستم وب ویو را پاک کنند.

وظیفه این اپلیکیشن ارائه برخی خدمات جانبی در محیط سایر برنامه هاست و بی دقتی گوگل در به‌روزرسانی آن موجب شد تا ده‌ها برنامه دیگر نیز به درستی اجرا نشوند. گوگل وعده داده تا یک به‌روزرسانی معتبر و بدون مشکل را برای وب ویو عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا