موبایل

لو رفتن مشخصات دوربین گوشی پوکو C3 پیش از معرفی رسمی

شیائومی قصد دارد گوشی پوکو C3 را در تاریخ ۶ اکتبر معرفی کند و حالا که دو روز تا این اتفاق زمان باقی مانده، خود شرکت مشخصات دوربین آن‌ را منتشر کرد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ با توجه به توییت اخیر حساب رسمی پوکو هندوستان (POCO India)، گوشی پوکو C3 قرار است روی پنل پشتی خود از سه دوربین بهره ببرد که به همراه فلش LED، در ماژولی مربعی با لبه‌های گرد قرار می‌گیرند. سنسور اصلی در این بین ۱۳ مگاپیکسلی است که درکنار دو سنسور ماکرو و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی، وظیفه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری را بر عهده دارند.

دوربین سلفی گوشی پوکو C3 نیز سنسوری به بزرگی ۵ مگاپیکسل دارد که خب برای یک گوشی با این مشخصات، کافی به نظر می‌رسد. اما بدیهی است نباید از هیچ یک از دوربین‌های این گوشی انتظار ثبت تصاویر با کیفیتی را داشته باشیم.

با ویدیویی که منتشر شده به خوبی می‌توانیم ببینیم شیائومی پنل پشتی این گوشی را یکپارچه طراحی نکرده بلکه طراحی یک سوم بالای گوشی ساده و قسمت باقی‌مانده به نوعی هاشوردار به نظر می‌رسد. همچنین زیر ماژول دوربین، نام برند POCO به چشم می‌خورد که ظاهرا جز این، نوشته یا طراحی دیگری روی پنل پشتی وجود ندارد.

لو رفتن مشخصات دوربین گوشی پوکو C3 پیش از معرفی رسمی

پوکو هنوز مشخصات کامل گوشی C3 را منتشر نکرده اما با توجه به شایعات، به نظر می‌رسد این گوشی یک محصول میان‌رده است. در واقع باید آن را نسخه‌ی دیگر ردمی ۹C دانست که از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو C35، نمایشگر ۶.۵۳ اینچی +HD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که توسط یک شارژر ۱۰ واتی از طریق درگاه MicroUSB شارژ می‌شود. البته ردمی ۹C از بدنه‌ای با طراحی دوگانه بهره نمی‌برد و این می‌تواند نقطه اختلافی باشد بین این دو گوشی.

شیائومی در تاریخ ۶ اکتبر (دو روز دیگر – ۱۵ مهر ۹۹) از گوشی پوکو C3 رونمایی می‌کند. از بابت قیمت و بازار عرضه‌ی این محصول نیز خبری در اختیار نداریم اما انتظار می‌رود تا دو روز دیگر همه چیز در این رابطه مشخص شود. شما عزیزان همچنین می‌توانید ویدیوی رسمی مربوط به مشخصات دوربین این گوشی را در زیر مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا