کامپیوتر

شیائومی فلش درایو زیبا و مدرن U Disk را رونمایی کرد

شیائومی از جمله شرکت‎هایی است که علاقه دارد تا هر محصولی را تولید کند. جدیدترین خروجی این شرکت یک نمونه فلش درایو با طراحی مدرن است که می‌تواند مورد علاقه و جلب کننده نظر طرفداران این برند جوان و پر تحرک چینی باشد؛ با Xiaomi U Disk Flash Drive آشنا شوید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت شیائومی را باید نمونه یک شرکت کامل در حوزه فناوری دانست که هر محصولی که تصورش را بکنید تولید کرده، در دست تولید دارد یا برای آن برنامه‎ریزی کرده است. جدیدترین خروجی این شرکت در کنار خیل محصولات آن نیز فلش درایو است که اگرچه یک محصول ساده و بدون دشواری‎های خاص است ولی هر شرکتی سراغ تولید آن نمی‎رود.

این محصول جدید که شیائومی نام آن را Xiaomi U Disk Flash Drive نهاده است در واقع یک فلش درایو با طراحی دو طرفه یا OTG و کامل است که از امروز در بازار چین عرضه می‎شود.

شیائومی در طراحی و ساخت این فلش درایو الگوی مدرن و مینیمال را در نظر گرفته است. البته درج لوگوی شرکت در بخش جانبی و محل الصاق دسته کلید شاید کج‎سلیقگی طراحان شرکت باشد ولی در کل می‎توان به طراحی آن نمره قبولی دارد. بدنه دستگاه نیز از جنس فلز روی ساخته شده و در برابر گرما و ضربه مقاوم خواهد بود.

U Disk Flash Drive که در دو نوع با حافظه‎های 64 و 128 گیگابایت عرضه می‎شود طبق اعلام شرکت سازنده با قیمت‎های 99 و 169 یوآن معادل 16 و 27 دلار در بازار به فروش خواهد رفت که یک سر آن درگاه USB Type A و سر دیگر نیز USB Type C خواهد بود. به همین دلیل این فلش درایو قابلیت کار کردن با گوشی و PC را خواهد داشت.

شیائومی فلش درایو زیبا و مدرن U Disk را رونمایی کرد

اما در خصوص سرعت فلش درایو، انتخاب شیائومی پروتکل USB 3.2 Gen1 است که طبق اعلام شرکت، سرعت قابل توجه 150 مگابیت بر ثانیه در فرایند خواندن را در اختیار کاربر ارائه می‎دهد. این فلش قابلیت کار با نسخه‎های 7، 8، 10 و 11 سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل مک او اس 10.6 به بالا را خواهد داشت. در پلتفرم اندروید نیز برای استفاده از قابلیت OTG آن باید از دستگاه‎های با حداقل سیستم‎عامل اندروید 4.4 استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا