سرویس های ارائه شده در اربعین می تواند در طول سال نیز مورد استفاده قرار گیرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه هماهنگی رویداد همراه با اربعین؛ همگام با فناوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این جلسه که رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه نمایندگان اپلیکیشن ها و شرکت هایی که برای اربعین سال جاری سرویس های فناورانه ای را تهیه کرده اند نیز حضور داشتند، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه خدمت و تسهیل کار مردم توسط پلتفرم ها باید در هر موقعیتی انجام شود، گفت: ما وظیفه داریم در این حوزه و از طریق کارگروه اقتصاد دیجیتال موانع را برای فعالیت کسب و کارها و پلتفرم های بومی برطرف کنیم.
وی افزود: اگر مردم می توانند کارهای خود را با چند کلیک انجام دهند، چرا این امکان فرآهم نشود.
زارع پور با اشاره به سرویس های جدید و متنوعی که برای ایام اربعین حسینی ارائه می شود، گفت: به برکت این ایام، می توان این سرویس ها در طول سال نیز پایدار و در خدمت به مردم باشند.
وی به اهمیت و ارزش خدمت در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: خدمت فناورانه می تواند جلوه و اثربخشی بیشتری در این ایام داشته باشد و کار ویژه تری است.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مشکلات و موانع سرویس های فناورانه در ایام اربعین باید در ستاد اربعین نیز پیگیری شود اعلام آمادگی کرد که با جمع بندی این مشکلات در این جلسه در ستاد اربعین و دستگاه های مربوطه نیز پیگیری کند.
بر اساس همین گزارش، در این جلسه نمایندگان برنامه های کاربردی و شرکت های ارائه کننده سرویس های فناورانه در حوزه های حمل و نقل، پیام رسان ها، برنامه های راهنمای زائر، دریافت ارز و برخی دیگر از سرویس های تولید محتوا حضور داشتند و با معرفی سرویس های خود برای اربعین سال جاری مشکلات و موانع ارائه این سرویس ها را نیز مطرح کردند.