گیم

زمان عرضه رسمی بازی God of War Ragnarok مشخص شد

پس از مدت‌های انتظار زمان رسمی عرضه بازی God of War Ragnarok توسط سونی اعلام شد. این بازی برای هر دو کنسول PS4 و PS5 از مهر ماه در دسترس کاربران قرار گرفته ولی پیش فروش آن از هفته آینده شروع می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ کریتوس که شخصیت محبوب دنیای گیم و بازی‌های سری God of War است و مدت‌‎ها گیمرهای علاقه‌مند به خود را منتظر نگه داشته بود، ساعاتی پیش به صورت رسمی روی خروجی وبسایت‌‎های خبری حوزه گیم حاضر شده و اعلام کرد که «به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید»!

پس از سال 2018 و عرضه بازی God of War 2018، تا به امروز شاید ماهی نبود که بگذرد و خبری از عرضه و ویژگی‎های دنباله این بازی که سال گذشته مشخص شد نامش، Ragnarök نسخه Father and Son است، منتشر نشود. اما همانطور که در مقدمه این خبر گفتیم، استودیوهای پلی استیشن (PS Studios) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی محبوب با شخصیت دوست‌داشتنی خود، 9 نوامبر 2022 یا 18 آبان ماه 1401 به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

در عین حال سونی به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه استاندارد این بازی برای کنسول PS4 با قیمت ۶۰ دلار و برای کنسول PS5 با قیمت ۷۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. البته اتفاق خوب دیگر آن است که خریداران نسخه PS4 با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند بازی خود را به PS5 آپگرید کنند.

نسخه‌های مختلف بازی God of War Ragnarok

این بازی طبق انتظار دارای سه پکیج ویژه در هنگام عرضه است که به ترتیب Digital Deluxe، Collector’s Edition و Jontar نام دارند که هر کدام ویژگی‎های خاص خود را دارند. در نسخه Digital Deluxe شما هر دو نسل بازی را همراه با ست زره و لوازم تزئینی Darkdale تجربه خواهید کرد که موسیقی متن و آر‌ت‌بوک‌های دیجیتال با ست آواتار و تم God of War Ragnarok برای چسباندن به بدنه کنسول PS4 را نیز ارائه می‎‌کند.

در پکیج Collector’s Edition نیز نسخه دیجیتال هر دو نسل بازی و در کنار آنها محتویات نسخه Digital Deluxe، استیل بوک، مجسمه‎های چوبی شخصیت Vanir، ست تاس دوارفی و نمونه چکس میولنیز که همگی در جعبه و بسته‎‌بندی مخصوص قرار گرفته‌‎اند عرضه خواهد شد.

در نهایت نسخه Jontar علاوه بر تمام محتویات نسخه‌های فوق، یک vinyl هفت اینچی موسیقی متن بازی، سه پین، حلقه Draupnir، یک ست تاس دیگر و نقشه بازی روی پارچه می‌شود که شما را به صورت مستقیم به دنیای خدای جنگ قرار می‌برد.

جالب است که رونمایی از زمان عرضه رسمی خدای جنگ رگناروک با وجود ساعتی اندک از اعلام توسط سونی، بازخورد بسیاری خوبی از سوی کاربران داشته و به همین دلیل پیش‌بینی فروشی خوب و اقبال بالای کاربران به کریتوس و دوستانش انتظار می‌‎رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا