گیم

روش بازگشایی تروفی Pacifist در Stray

شخصیت‌های منفی دنیای Stray نیز مانند شخصیت اصلی این بازی دوست داشتنی هستند و استودیو BlueTwelve با تخصیص تروفی با هدف از بین نبردن آن‌ها قصد دارد ما را کمی شاد کند. در این بخش قصد داریم به روش بازگشایی تروفی Pacifist در Stray بپردازیم.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، شخصیت اصلی بازی Stray تنها شخصیت بامزه این دنیای عجیب و دوست داشتنی نبوده و زورک‌ها (Zurk) که در حقیقت دشمنان ما هستند نیز بامزه بوده و بسیاری از کاربران شیفته آن‌ها شده و علاقه‌ای به صدمه زدن به آن‌ها ندارند! اگر شما نیز در این دسته از افراد جای دارید، باید برای به دست آوردن تروفی Pacifist در Stray تلاش کنید. نسخه پلی استیشن بازی Stray به طور کلی ۲۵ تروفی داشته و این در حالی است که نسخه رایانه شخصی آن فاقد تروفی پلاتینیوم All Done بوده و ۲۴ تروفی یا اچیومنت (Achievement) در شبکه استیم دارد.

برای دریافت تروفی Pacifist در Stray، شما بهتر است یک مرتبه بخش Sewers را به طور کامل به پایان برسانید تا با این بخش آشنا شوید و پس از آن برای به دست آوردن تمام آیتم‌های موجود در این چپتر تلاش کنید. اگر شما این منطقه را شناخته و به خاطر بسپارید، به دست آوردن آیتم‌ها و حل کردن پازل‌های آن به شدت آسان‌تر خواهد شد. بازگشایی تروفی Pacifist از شما می‌خواهد که هیچ یک از زورک‌ها را با استفاده از Defluxor از بین نبرید و شناخت منطقه باعث شده شما راحت‌تر بتوانید این کار را انجام دهید.

شما در بخش‌های پایانی چپتر پیش از چپتر Sewers، وسیله Defluxor را به عنوان یکی از افزونه‌های B-12 دریافت می‌کنید. متمرکز کردن این دستگاه با استفاده از دکمه L1 بر زورک‌ها، آن‌ها را متلاشی کرده و به قتل می‌رساند. برای به دست آوردن این تروفی شما می‌توانید با دور کردن آن‌ها از بدن خود پیش بروید و در صورتی که آن‌ها به سوی شما حمله ور شده و نتوانند به شما بچسنبد نیز مشکلی پیش نیامده و مجازات نمی‌شوید.

اولین چالش شما پس از جدایی از مومو (Momo) آغاز می‌شود. در این بخش نوشته چسبیده به بشکه‌ها را بردارید. اگر توجه داشته باشید، شما در لانه زورک‌ها هستید و در اکثر اوقات می‌توانید برای فرار کردن از زورک‌ها بر بشکه‌ها بپرید. در ادامه به دستگیره‌ها می‌رسید. استفاده از دستگیره سمت چپ، تنها برخی از لانه‌ها را از بین برده و به طور کلی دشمنان شما را کمتر می‌کند. در عوض شما می‌توانید تمام مدت و تا زمان رسیدن قایق مومو به این طرف و آن طرف حرکت کنید.

دومین چالش شما پس از رسیدن به لوله‌ها آغاز می‌شود. بخش پس از آن که شما به اتاقی بزرگ با تعداد زیادی لانه می‌رسید، در حقیقت چک پوینت یا محل ذخیره بازی شما است. به سمت راست راهرو رفته و به آرامی مسیر خود را پیش بگیرید و سپس با استفاده از دستگیره عمودی، بخشی از لانه‌ها را از بین ببرید.

پس از پایین کشیدن دستگیره، با سرعت از محل خارج شوید چون در دم چند زورک دیگر برای مقابله با شما ظاهر می‌شوند! از گروه تازه تشکیل شده در برابر خود فاصله گرفته و تا حد ممکن از لانه‌ها دوری کنید. در پایان این بخش روی لوله پریده و نفسی راحت بکشید چون این بخش در حقیقت دومین چک پوینت شما است.

آخرین پازل از شما خواسته که به دو پنل در دو سوی در قفل شده دست پیدا کنید. از پلتفرم‌های منطقه‌ای که در آن حضور دارید استفاده کرده و با سرعت خود را به بشکه‌های بخش پایانی پلتفرم‌ها رسانده و برای ذخیره زمان خود از روی آب بپرید. بازی بار دیگر پس از غیر فعال کردن اولین قفل برای شما چک پوینت می‌زند. بار دیگر سرعت گرفته و بر بخش دیگر پریده تا به پنل دوم دسترس پیدا کنید. به سرعت زورک‌ها را از خود دور کنید و آگاه باشید که تعداد بسیار زیادی از آن‌ها انتظار شما را می‌کشند!

در پایان و پس از یک صحنه سینماتیک کوتاه و چک پوینتی دیگر، شما باید با سرعت به سوی راهرویی طویل بدویید. زمانی که مسیر شما باز شد، مقداری به سمت چپ رفته و از پله بالا بروید. پس از آن به سمت راست رفته و از نو به سوی راه پله بروید. گذر از این بخش و بستن در بدون کشتن حتی یک زورک، تروفی Pacifist در Stray را به شما هدیه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا