تکنولوژی

راهیابی دانش‌بنیان‌های ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت «سوپرنوا»

دو شرکت ‌دانش‌بنیان ایرانی موفق شدند به مرحله نیمه‌نهایی رقابت «سوپرنوا» نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ راه پیدا کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه و رویداد استارت‌آپی «نورث‎‌استار»، یکی از زیرمجموعه‌های نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ است که از روز گذشته آغاز به کار کرده و تا چهارشنبه ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه ۲۰ شرکت‌ دانش‌بنیان ایرانی در یک پاویون اختصاصی که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، به ارایه محصولات و جدیدترین دستاوردهای خود پرداخته‌اند.

نورث‌استار، محلی برای گردهمایی بنیان‌گذاران، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و رهبران فناوری جهان و نمایش توانمندی‌های استارت‌آپ‌ها از سراسر جهان و در عین حال، فرصت مناسبی برای جذب سرمایه توسط استارت‌آپ‌ها است.

نمایشگاه و رویداد استارت‌آپی نورث‎‌استار، فرصتی برای شرکت‌های دانش‎‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی است تا محصولات و دستاوردهای خود را در بازارهای بین‌المللی معرفی و عرضه کنند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳، رقابتی تحت عنوان سوپرنوا (Supernova) برگزار می‌شود که فرصتی برای معرفی نوآوری‌های پیشگامانه استارت‌آپ‌ها و تعامل آنها با سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا است.

رقابت سوپرنوا در دسته‌بندی‌های مختلفی برگزار می‌شود که در هر بخش، جایزه ۸ هزار دلاری به تیم منتخب اعطا می‌شود. در نهایت نیز یک استارت‌آپ که چشمگیرترین دستاورد را در این رقابت به نمایش گذاشته است، به عنوان قهرمان نهایی و برنده جایزه ۱۰۰ هزار دلاری سوپرنوا معرفی می‌شود.

رقابت سوپرنوا ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهر در مرکز تجارت جهانی در دبی برگزار می‌شود.

در این میان دو شرکت ایرانی «آرکپچا» و «هوپاد صنعت کارمانیا» که در نمایشگاه «نورث‌استار» دبی حضور دارند، موفق شده‌اند به مرحله نیمه‌نهایی رقابت سوپرنوا راه پیدا کنند. دو نماینده ایران در مرحله نیمه‌نهایی، امروز و فردا به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا