فناوری اطلاعات

دبیرخانه جشنواره ملی فاوا، دائمی می شود

جلسه هماهنگی شورای سیاستگذاری و دبیران کارگروه ها و کمیته های تخصصی نهمین جشنواره فاوا برگزار شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه هماهنگی شورای سیاستگذاری و دبیران کارگروه ها و کمیته های تخصصی نهمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر علمی این جشنواره، برگزار شد.

معاون وزیر ارتباطات در ابتدای این جلسه با اشاره به استقبال بی نظیر شرکت های تولیدکننده کالا و خدمات از نهمین دوره جشنواره فاوا گفت: در مهلت زمانی شرکت در این جشنواره، بیش از ۵۰۰ تولید کننده کالا و خدمات در چهار محور اصلی و ۱۲ زیرمحور تعیین شده، مستندات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی افزود: استقبال بی نظیر از جشنواره در شرایطی صورت گرفته است که فرایند برگزاری نهمین دوره جشنواره فاوا، پس از یک وقفه پنج ساله درحالی شروع شد که نخستین فراخوان آن ۲۸ فروردین ماه صادر شد و کمتر از یک ماه برای اعلام آمادگی و ثبت نام متقاضیان فرصت وجود داشت.

دبیر علمی نهمین جشنواره ملی فاوا از پیشنهاد دایمی شدن فعالیت دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری آیین پایانی نهمین دوره از جشنواره، دبیرخانه این جشنواره فعالیت خود برای دهمین دوره آغاز می کند.

در ادامه این جلسه گزارشی از اطلاع رسانی مراحل مختلف و ثبت نام متقاضیان در محورهای مختلف و همچنین فرایند، ارزیابی و چگونگی داوری مستندات ارسال شده به دبیرخانه جشنواره توسط روسای کارگروه ها و کمیته های تخصصی ارایه شد.

همچنین اعضای شورای سیاستگذاری و شورای اجرایی گزارشی درباره اقدامات و برنامه ریزی های انجام گرفته ارایه و پیشنهادهای خود برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مطرح کردند و پیرامون جوایز برندگان و زمان بندی داوری ها هماهنگی صورت گرفت.

ضمنا مقرر شد در دوره آینده جشنواره محوری با عنوان پژوهش فناوری نیز به چهار محور قبلی اضافه شود.

در این جلسه رضا باقری اصل معاون امور استان ها، مجلس و دولت، هادی اصلانزاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات، محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی فاوا و محمد رضوی زاده رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا