جذب ۵۲ هزار کاربر فعال در بازی فوتبال موبایلی
یکی از شرکتهای مستقر در منطقه بینالمللی نوآوری ایران با تولید بازی موبایلی فوتبال توانست بیش از ۵۲ هزار کاربر فعال را جذب کند.
به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، سید حمید خرم مدیرعامل این شرکت با اشاره به تولید بازی آنلاین در بستر تلفن همراه، گفت: این بازی با ایجاد فضای جذاب برای کاربر و ساخت چالشهای فوتبالی توانسته است در مدت کوتاهی به بیش از ۵۲ هزار کاربر فعال دست یابد.
وی ایجاد لیگهای محلی، استانی و منطقهای را ویژگی متمایز این بازی در مقایسه با سایر بازیهای مشابه داخلی و خارجی برشمرد و افزود: بسیاری از کاربران بازیهای موبایلی، نبود لیگهای استانی و منطقهای ایران را یکی از ضعفهای بازیهای خارجی میدانستند و ما تلاش کردیم در این بازی آنلاین علاوه بر اینکه تمامی ویژگیهای بازیهای مشابه خارجی را داشته باشیم، باشگاههای داخلی ایران اعم از باشگاههای بزرگ در سطح ملی و باشگاههای کوچک استانی و محلی را نیز در این بازی مدنظر قرار دهیم.
وی از فعالیت این شرکت در حوزه توسعه نرمافزار خبر داد و گفت: این شرکت طراحی و توسعه نرم افزارهای مختلف را هم در دستور کار خود دارد و وبسایتها و برنامههای موبایلی مختلفی را توسعه داده است.
خرم از برنامه شرکت برای توسعه سبد محصولات خود خبر داد و افزود: تلاش داریم تا با توسعه این بازی و باتوجه به دانشی که در این حوزه در شرکت وجود دارد، بازیهای مختلف دیگری را نیز تولید کنیم. از سویی برنامهریزی برای توسعه نرمافزارهای مختلف هم در حال انجام است.
به نقل از روابطعمومی منطقه بینالمللی نوآوری ایران، این بازی فوتبالی موبایلی در حال حاضر از بسترهای مختلف مانند کافهبازار و مایکت قابلدسترسی است.