کامپیوتر

تبلت 11 اینچی HP با دوربین چرخان به بازار عرضه شد

به تازگی شرکت HP عرضه تبلت ۱۱ اینچی جدید خود را که از یک دوربین چرخان و پردازنده اینتل پنتیوم سیلور N6000 بهره می‌برد، آغاز کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ تبلت ۱۱ اینچی جدید HP علاوه بر یک دوربین چرخان و پردازنده اینتل پرمیوم سیلور N۶۰۰۰، تنها با یک پیکربندی حافظه عرضه شده است. همچنین تبلت HP دارای نسبت ۸۴.۶ درصدی نمایشگر به بدنه بوده و صفحه نمایش این دستگاه از پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگ sRGB برخوردار بوده و از قلم نوری هم پشتیبانی می‌کند.

پردازنده اینتل پنتیوم سیلور N6000 یکی از پردازنده‌های سری اقتصادی Jasper Lake محسوب می‌شود که دارای چهار هسته با فرکانس 3.3 گیگاهرتز بوده و پردازشگر گرافیکی Jasper Lake 32 EU Intel UHD بهره می‌برد. همچنین توان حرارتی این پردازنده 6 وات ذکر شده است.

علاوه بر این، تبلت جدید HP تنها در یک پیکربندی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است و به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز شده که در حالت S اجرا می‌شود. از جمله سایر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به پورت USB-C برای شارژ و اتصال دستگاه‌های دیگر در کنار حسگر اثر انگشت آن اشاره کرد که بر روی دکمه پاور تعبیه شده است.

با استفاده از کیبورد این تبلت می‌توان از این دستگاه در حالت‌های عمودی و افقی استفاده کرد. همچنین دوربین چرخان بالای نمایشگر این تبلت یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که می‌توان آن را تا 180 درجه به صورت افقی و عمودی چرخاند.

تبلت 11 اینچی HP

تبلت HP هم اکنون در رنگ نقره‌ای و با قیمت 499 دلار به بازار عرضه شده است که می‌توان آن را بدون صفحه کلید هم خریداری کرد. البته صفحه کلید آن به تنهایی 100 دلار قیمت دارد که از نور پس زمینه پشتیبانی نکرده و به صورت جداگانه نیز فروخته نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا