گیم

تاریخ برگزاری مراسم حضوری گیم اواردز ۲۰۲۱ مشخص شد

هر چقدر که در این سال‌های اخیر رویدادهای معروفی همچون E3 و گیمزکام کم‌‌رمق‌تر از گذشته شده‌اند، رویداد گیم اواردز (The Game Awards) که چندین سال است که در ماه دسامبر برگزار می‌شود، نقش پررنگ‌تری به خود گرفته است و خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین جشن سالیانه‌ برای بازی‌های ویدیویی مطرح کرده است. طبق انتظار، رویداد گیم اواردز امسال هم قرار است دوباره بازگردد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازگشت دوباره‌ی گیم اواردز به معنای سالی دیگر و جشنی برای بازی‌های ویدیویی است که در آن بهترین بازی‌های سال مشخص و همچنین بازی‌های جدید و جذابی برای اولین بار رونمایی می‌شوند. جف کیلی که چندین سال است این مراسم را برگزار می‌کند، به‌تازگی اعلام کرده است که پس از اینکه سال گذشته به خاطر همه‌گیری کرونا مراسم گیم اواردز به‌صورت آنلاین و یک رویداد دیجیتالی برگزار شد، آن‌ها دوباره به سالن تیاتر مایکروسافت در شهر لس آنجلس بازگشته‌اند تا این مراسم را به‌صورت حضوری برگزار کنند.

این یعنی بار دیگر توسعه‌دهندگان به شکل حضوری به دور هم جمع خواهند شد تا بهترین بازی‌های سال در بخش‌های متخلف از دید هیأت داوران گیم اواردز مشخص شود و علاوه بر آن پروژه‌هایی را که در سال‌های عرضه خواهند شد، نشان دهند. اگرچه با بهتر شدن اوضاع مراسم امسال به‌صورت حضوری برگزار می‌شود اما از آنجایی که هنوز تهدید ویروس کرونا کاملا حس می‌شود، فقط افرادی که دعوت شده‌ باشند، می‌توانند در مراسم حضور پیدا کنند و برخلاف گذشته حضور برای عموم آزاد نیست.

گیم اواردز هر سال نسبت به سال قبل با رشد عظیم مخاطب روبه‌رو می‌شود. سال ۲۰۲۰، مراسم گیم اواردز ۸۳ میلیون بازدید زنده داشته است. همچون سال گذشته، می‌توانید مراسم را با رزولوشن ۴K به‌صورت زنده مشاهده کنید. جف کیلی درباره‌ی مراسم امسال می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌ِزده هستیم که امسال برای این شب ویژه به تیاتر مایکروسافت بازخواهیم گشت تا برای گذشته، حال و آینده‌ی بازی‌های ویدیویی جشن بگیریم. هدف ما این است که کل جامعه‌ی گیمرها را گرد هم آوریم تا قدرتمندترین فرم سرگرمی در جهان را در کنار هم جشن بگیریم و صداهای نوظهوری را که نماینده آینده‌ی این رسانه هستند، بشناسیم.»

از بزرگ‌ترین رونماهایی سال گذشته‌ی گیم‌ اواردز می‌توان به معرفی شخصیت سفیراث برای بازی سوپر اسمش برادرز، معروف بازی پرفکت دارک، رونمایی از قسمت جدید مس افکت و نمایش‌هایی از بازی‌هایی مثل دراگون ایج و بسیاری از عناوین دیگر اشاره کرد. سال پیش بازی لست آو آس پارت ۲ توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال را در این مراسم دریافت کند و حتی از نظر تعداد کسب جوایز در بخش‌های مختلف رکورددار تاریخ گیم اواردز شود.

امسال انتظار دارید که چه بازی‌هایی در مراسم گیم‌ اواردز نشان داده شوند و فکر می‌کنید که چه اثری در این رویداد برنده‌ی بهترین بازی سال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا