گیمویدئو

بازی ماینکرفت لجندز بزودی عرضه می شود

بازی ماینکرفت (Minecraft) را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین عناوین دنیای گیمینگ دانست. این بازی با سبک خاص و آزادی عمل زیادی که به کاربر می‌داد توانست توجه افراد زیادی را جلب کرده و طرفداران بسیاری پیدا کند. حال یکی از عناوین جدید از این بازی به نام ماینکرفت لجندز (Minecraft Legends) چندی پیش معرفی شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی ماینکرفت لجندز یک عنوان اکشن و استراتژی بوده که توسط شرکت مویانگ (Mojang) و بلک برد (Black Bird) ساخته شده است. شما در ماینکرفت لجندز در یک دنیای در حال تخریب هستید. حال مانند بازی اصلی آزادی عمل بسیار زیادی داشته و باید اسرار این دنیا را کشف کنید. در دنیای ماینکرفت لجندز منابع بسیار زیادی برای استفاده کاربر وجود داشته تا بتواند با آن‌ها ابزار مختلف بسازد. شما باید در این بازی لشکر خود را ساخته و مدیریت کنید. هدف شما مقابله با دشمنان و نجات دادن اورورلد (Overworld) است.

با وجود اینکه ماینکرفت لجندز از لحاظ گیم‌پلی با بازی اصلی تفاوت دارد ولی از لحاظ طراحی دنیا، یک دنیای کاملاً آشناست.

بازی ماینکرفت لجندز دارای یک داستان منحصر به فرد بوده ولی دنیای آشنایی دارد. با این حال گیم‌پلی این بازی بسیار خاص بوده و باعث می‌شود که برای کاربران قدیمی نیز یک تجربه کاملاً جدید باشد. از طرفی دنیای بازی ماینکرفت لجندز یک دنیای کاملاً پویا است. در دنیای این بازی موجودات مختلف وجود داشته، شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند و دشمنان مختلف برای مبارزه وجود دارند.

شما باید مهارت اجتماعی خود را در ماینکرفت لجند به کار بگیرید. به این معنا که باید یاران مختلف پیدا کرده تا در مبارزات پیروز شوید. برخی از این افراد در نگاه اول اصلاً با تیم شما هماهنگی ندارند ولی با گذشت زمان نیروی کاربردی‌ای خواهند بود. در کنار داستان بازی حالت بازیکن علیه بازیکن نیز در بازی ماینکرفت لجندز وجود دارد تا کاربران بتوانند از آن لذت ببرند.

بازی ماینکرفت لجندز در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۲ (۱۸ آوریل) برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی از همان روز اول روی سیستم گیم‌پس حضور داشته که نشان می‌دهد مایکروسافت سرمایه گذاری زیادی روی آن کرده است. اخیراً ما شاهد عناوین بسیار خوبی روی سرویس گیم‌پس بودیم و بازی ماینکرفت لجندز نیز ایده بسیار جالبی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا