گیمموبایل

ایپکس لجندز و Inscryption بهترین بازی‌های ۲۰۲۲ اپ‌استور از دیدگاه اپل

اپ استور (App Store) را می‌توان یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های برنامه و بازی دانست. این فروشگاه که مخصوص دستگاه‌های اپل است هرساله تعدادی جایزه به عناوین موفق می‌دهد. حال نوبت به سال ۲۰۲۲ رسیده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ امسال جایزه بهترین بازی به عنوان ایپکس لجندز (Apex Legends) تعلق گرفت. این عنوان که به نوعی نسخه کوچک شده ایپکس روی موبایل است که توانست موفقیت بسیار خوبی روی هر دو سیستم عامل اصلی کسب کند.

جوایز اپل به اندازه اندروید گسترده نیست. با این حال عناوین بسیار جالبی روی اپ استور به صورت انحصاری وجود دارند. به همین دلیل است که اکوسیستم اپل طرفداران مخصوص و وفادار خود را دارد. در این مدت نیز این غول تکنولوژی تلاش کرده تا از عناوین مستقل هم حمایت کند. به همین دلیل عناوین بسیار زیادی در اپ استور حضور دارند. هر بازی نیز ویژگی‌های خاص خود را داشته و به همین دلیل اپ استور دارای تنوع به شدت زیادی است.

جایزه بهترین بازی همانطور که گفتیم به عنوان ایپکس لجندز رسید. این بازی در این مدت توانست موفقیت بسیار خوبی را کسب کند. به نوعی می‌توان گفت که تمام جوایز بخش موبایل را به خود اختصاص داد. این محبوبیت ایپکس نیز بیشتر به دلیل سابقه بسیار خوب آن در دنیای بتل رویال و کنسول‌ها و کامپیوتر است. البته جوایز اپ استور تنها به این موضوع ختم نشد و موارد دیگری نیز در این جایزه‌ها حضور دارند.

  • بهترین بازی برای آیفون: ایپکس لجندز موبایل
  • بهترین بازی برای آیپد: Moncage
  • بهترین بازی برای مک: Inscryption
  • بهترین بازی برای اپل تی‌وی: El Hijo
  • بهترین بازی اپل آرکید: Wylde Flowers
  • بهترین بازی چینی امسال: League of Legends Esports Manager

نکته جالب حضور عناوینی مثل اینسکریپشن (Inscryption) در دنیای مک است. این بازی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. از این رو یکی از عناوین بسیار خوب در دنیای گیمینگ است. اینسکریپشن یک عنوان ترکیبی بسیار خاص است. چیزی که سبک بازی کارتی را با روگ لایک مخلوط کرده تا یک تجربه بسیار جالب را به کاربر ارائه دهد.

در میان این جوایز یک بخش اثر فرهنگی هم وجود داشت. این بخش تنها به بازی ختم نشده و برنامه‌ها نیز در آن حضور داشتند. با این حال ما در اینجا تلاش کردیم تا موارد مربوط به دنیای گیمینگ را انتخاب کنیم. برندگان این بخش بازی Dot’s Home و بازی Inua – A Story in Ice and Time بودند.

چیزی که اپل روی آن تأکید بسیار زیادی دارد امنیت اپ استور است. چیزی که به همه افراد اثبات شده و به همین دلیل است که این پلتفرم به شدت اهمیت دارد. نکته جالب هم این است که کاربران موضوع اپ استور را محدودیت ندانسته بلکه به عنوان یک ویژگی مثبت به آن نگاه می‌کنند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا