تکنولوژی

اینوتکس 2020؛ بیش از 200 شرکت فناور و استارتاپ اعلام آمادگی کردند

در نهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2020 فرصتی فراهم شده است تا شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها بتوانند به صورت مستقیم با شرکت‌های بزرگ ارتباط برقرار کنند. به گفته دبیر این رویداد، تا کنون بیش از 200 شرکت فناور و استارتاپ در این گردهمایی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ سجاد عباسی دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) گفت: با شروع ثبت نام رویداد اینوتکس 2020  بیش از 200 شرکت و استارتاپ برای حضور در این رخداد مهم ثبت نام کرده‌اند.

عباسی ادامه داد: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مبلغی بالغ بر 90 درصد هزینه حضور در نمایشگاه، به صورت یارانه پرداخت شده است تا شرکت‌ها و استارتاپ‌ها بتوانند از این فرصت برای جذب سرمایه استفاده کنند. در واقع هزینه حضور در نمایشگاه بالغ بر 3 میلیون تومان است، اما استارتاپ‌ها و شرکت‌ها مبلغی بین 100 تا 300 هزار تومان پرداخت می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: در رودیداد جنبی اینوتکس کوآپ، فرصتی فراهم شده است تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور به صورت رو در رو با نمایندگان شرکت‌های بزرگی مانند شرکت‌های خودور سازی مذاکره کنند. این ملاقات‌ها می‌تواند به جذب سرمایه و حل نیازهای فناورانه شرکت‌های بزرگ منتهی شود.

به گفته عباسی، همچنین در این رویداد مذاکرات متعددی در جریان است تا سخنرانان بین‌المللی از کشورهای مختلف  در این رویداد حضور یابند. برخی از برندگان جایزه مصطفی(ص) که در کشور خودشان کسب و کارهای فناورانه تاسیس کرده‌اند، نیز به عنوان سخنران به این رخداد دعوت شده‌اند.

نهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2020 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جهوری، در 22 مرداد ماه سال جاری  برگزار می‌شود. این رخداد بزرگ حوزه فناوری، پذیرای شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها و فعالین عرصه نوآوری از سراسر جهان است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از غرفه‌های این رویداد به شکل مجازی و سه بعدی طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا