فناوری اطلاعات

ایلان ماسک با یک سینک دستشویی وارد دفتر مرکزی توئیتر شد !

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با انتشار یک ویدیوی عجیب به موضوع تمام کردن معامله خرید توییتر اشاره کرد. پیش از این ماسک در یک مکالمه ویدیویی با برخی مسئولین نهادهای مالی اعلام کرده بود که روز جمعه خرید توییتر را نهایی می‌کند. همچنین وی اعلام کرده قصد ندارد کارمندان توییتر را اخراج کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ ماسک که اکنون در پروفایل توییترش، خود را به عنوان Chief Twit یا رئیس توییتر معرفی کرده روز گذشته با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که دفتر خود در ساختمان مرکزی توییتر را آماده می‌کند. این ویدیوی عجیب ایلان ماسک را نشان می‌دهد که با یک سینک دستشویی به ساختمان توییتر وارد می‌شود.

آنگونه که ماسک گفته قرار بر این است که تا روز جمعه همه چیز به پایان برسد و کار انتقال مدیریت این غول شبکه‌های اجتماعی به او تکمیل شود. گفته می‌شود ماسک در اولین ارتباط مستقیم خود با تیم توییتر روز جمعه برای کارکنان این شبکه اجتماعی سخنرانی خواهد کرد.

تکذیب اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر

پیش از این شایعه شده بود که ایلان ماسک قصد دارد پس از خرید توییتر، 75 درصد کارکنان آن را اخراج کند. اکنون ماسک به کارمندان این شرکت گفته که ظاهراً از تصمیم خود صرف‌نظر کرده است.

البته بر اساس پیش‌بینی کارشناسان همچنان انتظار می‌رود که پس از نهایی شدن معامله خرید این شبکه اجتماعی، بسیاری از کارکنان توییتر شغل خود را از دست بدهند.

انتظار می‌رود تا معامله 44 میلیارد دلاری این میلیاردر برای خرید شبکه اجتماعی محبوب، پس از چندین ماه حواشی در روز جمعه نهایی شود. ایلان ماسک پیش‌تر به خاطر تردید بر سر تعداد بات‌ها و اکانت‌های جعلی توییتر از این معامله خارج شده بود. ولی ماه گذشته با تغییر موضع ناگهانی اعلام کرد که معامله خود را تکمیل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا