کامپیوتر

ایسوس از مانیتور گیمینگ ROG Strix رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از محصول جدید مرتبط با بازی از برند فرعی ROG (جمهوری گیمرها) خود رونمایی کرده است. آخرین اعلامیه این شرکت برای ROG Strix XG27AQMR است، که یک مانیتور بازی جدید است که برای ورزش های الکترونیکی آماده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ ROG Strix XG27AQMR جدید غول فناوری تایوانی که دارای صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح WQHD (2560x1440px) است. این پنل دارای گواهی DisplayHDR 600 و پشتیبانی از نرخ تجدید چشمگیر 300 هرتز است. به عبارت دیگر، مانیتور آماده ورزش‌های الکترونیکی است، به این معنی که یک محصول عالی برای گیمرهای رقابتی است که اغلب عنوان‌هایی مانند CS:GO را بازی می‌کنند.

سایر ویژگی‌های مرتبط با بازی شامل فناوری IPS است که زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه، پشتیبانی NVIDIA G0Sync و AMD FreeSync را برای تجربه‌ای بدون پارگی ارائه می‌دهد.

ایسوس فناوری جدید ELMB SYNC را نیز در این مانیتور گیمینگ قرار داده است. دارای فناوری تاری کم حرکت است که با VESA Adaptive Sync برای حذف شبح‌ها با نرخ تازه‌سازی بالاتر همکاری می‌کند. ROG Strix XG27AQMR همچنین دارای طیف رنگی 97 درصدی DCI-P3 و 120 درصدی sRGB است. به عبارت دیگر، علیرغم اینکه یک صفحه نمایش بازی است، هنوز رنگ های دقیقی را برای کاربران ارائه می دهد که برای حرفه ای های خلاق عالی است. دارای حداکثر روشنایی 600 نیت و دو حالت HDR Cinema HDR و ASUS Gaming HDR.

ایسوس از مانیتور گیمینگ ROG Strix رونمایی کرد

برای اتصال، سازنده رایانه های شخصی شناخته شده دو پورت HDMI 2.0، یک جک 3.5 میلی متری صدا، دو پورت USB 3.2 Gen 1 و یک پورت DisplayPort 1.4 را ارائه می دهد. مانیتور بازی همچنین روی پایه‌ای ساخته شده است که می‌تواند ارتفاع آن را تنظیم کند، از چرخش، چرخش و حتی شیب پشتیبانی کند. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است. اگرچه، می توان انتظار داشت که این برند به زودی این اطلاعات را فاش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا