کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید

بهترین نرم افزار‌های مسیریاب را بشناسید تا از وضعیت ترافیک و جاده‌ها آگاه شوید.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از صدا و سیما، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد. بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی مانند مسیریاب باشید که به صورت پیش‌فرض روی تلفن همراه شما نصب نشده است.

پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌های مسیریابی از دیدگاه کاربران را بشناسید.
Yandex.Maps ۱۰.۲.۱ ـ مسیریاب پر امکانات و آفلاین یاندکس
ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی برخورند که هیچ آشنایی با آن جا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشند، اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزار‌ها استفاده می‌کنند.
نرم افزار Yandex.Maps یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب‌نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و غیره را در اختیار شما قرار دهد.
نرم افزار محبوب Yandex.Maps به دست گروه برنامه نویسی یاندکس توسعه یافته و توانسته در مدت زمان بسیار کوتاه کاربران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
Neshan ۹.۰.۱ – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان
علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کنند.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
“Sygic” بهترین مسیریاب اندروید
Sygic بهترین نرم افزار مسیریابی به صورت آفلاین در جهان است که با بیش از ۲۰ میلیون دانلود از سراسر جهان به عنوان محبوب‌ترین نرم افزار GPS آفلاین انتخاب شده است. این اپلیکیشن، نقشه‌ شهر‌ها و کشور‌های مختلف را با بهترین کیفیت ممکن بر روی اسمارت فون شما به نمایش می‌گذارد و برای دیدن نقشه‌ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود.
این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می‌دهد و نقشه‌ شهر‌های ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و غیره را شامل می‌شود.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
GPS Navigation & Maps Sygic Full ۲۰.۳.۰ – مسیریاب بی‌نظیر
بدون اغراق “Sygic” بهترین نرم‌افزار مسیریابی و راهنمای سفر برای اندروید است که با یک بار دانلود دیتای آن برای همیشه به صورت آفلاین می‌توانید که مسیریابی کنید. به همین دلیل، طرفداران زیادی حتی در رقابت با گوگل مپ پیدا کرده است.
نقشه شهر‌های ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و دیگر موارد، همچنین تمام راه‌های ایران در این نرم افزار موجود است. این نرم‌افزار همچنین دارای صدای راهنمای فارسی نیز هست.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
Google Maps ۹.۶۴.۱؛ نقشه گوگل مپ برای اندروید و آی‌او‌اس
نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است.
این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به ۵ میلیارد بار دانلود شده است.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
اپلیکیشن مسیریاب BackCountry Navigator
برنامه BackCountry Navigator TOPO GPS PRO یک اپلیکیشن برای ذخیره نقشه‌های آنلاین و مسیریابی به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، مخصوص سیستم عامل اندروید است.
این برنامه از نقشه‌های توپوگرافی بسیاری از کشور‌های جهان پشتیبانی می‌کند و به وسیله آن می‌توانید با استفاده از فایل‌های GPX و KML مسیر خود را روی نقشه تعیین کنید یا این که برای این کار به صورت دستی مختصات جغرافیایی محل مورد نظر را وارد کنید. این برنامه از بسیاری نقشه‌های آنلاین موجود پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به آسانی نقشه‌ آن‌ها را ذخیره کنید.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
برنامه مسیریاب شرکت نوکیا HERE WeGo
برنامه HERE WeGo – City Navigation یک اپلیکیشن نقشه و مسیریابی نوکیا برای دستگاه‌های اندرویدی است. شرکت نوکیا را همه با گوشی‌های اعجاب‌آور و باکیفیتی که می‌ساخت، به یاد دارند. پس از ورود نوکیا به سیستم عامل اندروید، این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شد.
این اپلیکیشن با دارا بودن نقشه‌های به روز، راهنمای صوتی، نشانه‌های راهنما و بسیاری امکانات دیگر، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی تولید شده برای دستگاه‌های اندرویدی است.
با اپلیکیشن HERE WeGo – City Navigation هیچ گاه گم نمی‌شوید و حتی در کوچکترین و دور افتاده‌ترین شهر‌ها نیز می‌توانید راه خود را پیدا کنید. بسیاری از نقشه‌های موجود در این اپلیکیشن قابل دانلود هستند و می‌توان به صورت آفلاین به همه امکانات آن دسترسی داشت.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
مسیریاب پیشرفته یاندکس Yandex.Navigator ۵.۳۵
نرم افزار Yandex.Navigator یک اپلیکیشن مسیریاب دقیق و کارآمد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که از سوی Yandex Apps توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.
مسیریاب یاندکس، کاملا رایگان است و همه کاربران از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به صورت نامحدود از امکانات آن استفاده کنند. در این برنامه، قابلیت‌های درون پرداختی و تبلیغات دیده نمی‌شوند. رابط کاربری برنامه، بسیار ساده طراحی شده است تا کاربر در کمترین زمان بتواند روش کار آن را یاد بگیرد و با آن کار کند.
مسیریابی در این برنامه بسیار آسان است. تنها کافی است با لمس یک آیکون در پایین برنامه، موقعیت فعلی خود را پیدا و سپس با مشخص کردن مقصد، مسیریابی را شروع کنید. مسیریابی مثل همه برنامه‌های پرطرفدار، به‌صورت گام به گام انجام می‌گیرد و راهنمای صوتی نیز وجود دارد که تا کاربر در هنگام رانندگی، نیاز به دیدن صفحه نمایش گوشی نداشته باشد.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
مسیریاب ایرانی بلد Balad v۴.۲۰.۵
مسیریاب بلد (Balad) یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب کاملا ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید است که به دست گروه نرم افزاری Balad توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.
نقشه‌های موجود در این اپلیکیشن از نقشه گوگل (google maps) و مسیریاب ویز (waze) به روز‌تر است و با آخرین تغییرات نقشه و راه‌ها نیز به سرعت ویرایش می‌شود. این برنامه با الگوریتم‌های هوشمند خود می‌تواند بهترین و سریع‌ترین مسیر‌ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را با کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.
بهترین نرم افزارهای مسیریاب را بشناسید
اگر در مسیر انتخابی، مشکلی مانند تصادف، خرابی جاده و غیره نیز پیش آید، این برنامه به سرعت بهترین مسیر جایگزین را به شما نمایش خواهد داد.
از جالب‌ترین امکانات مسیریاب بلد، می‌توان به نمایش طرح آلودگی هوا اشاره کرد که تنها در این مسیریاب وجود دارد. اگر به دنبال یک مسیریاب دقیق و کامل با همه امکانات و اعلان‌های لازم و البته سخنگوی فارسی هستید، این نرم افزار را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا