گیم

دو بازی فرعی جدید در دنیای لیگ آو لجندز معرفی شد

رایوت گیمز (Rion Games) شرکت سازنده بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) اعلام کرد که در سال آینده میلادی دو اسپین آف خود جدید را عرضه خواهد کرد. این شرکت امروز دو اسپین آف به نام Hextech Mayhem و Ruined King را عرضه کرد. در کنار آن نیز از دو اسپین آف جدید خود رونمایی کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ اینطوری که رایوت گیمز توضیح می‌دهد Hextech Mayhem یک بازی به سبک دویدن ریتمی است که توسط Choice Provisions ساخته شده است. سبک دویدن ریتمی، بازی‌ای است که شخصیت شما در آن شروع به دویدن کرده و در برابر او موانعی قرار دارد. سرعت شخصیت شما به طور مداوم بیشتر شده بنابر این مقابله با چالش‌ها نیز دشوارتر خواهد بود.

شما در Hextech Mayhem نقش زیگز (Ziggs) را بازی خواهید کرد. به دنبال او نیز یک دانشمند به نام هِیمردینگر است و او تلاش دارد تا از دست این دانشمند فرار کند. اگر شما با چیزی مثل بازی Bit. Trip آشنایی داشته باشید قطعاً از این بازی لذت خواهید برد. بازی هگز تک مایهم در حال حاضر در دسترس کاربران کامپیوتر و سوییچ است و به زودی برای موبایل نیز عرضه خواهد شد. البته باید گفت که این بازی برای موبایل در انحصار نتفلیکس بوده و تنها از سرویس استریم بازی این شرکت در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از اسپین آف‌های عرضه شده Ruined King است. این بازی به سبک نقش آفرینی و نوبتی است و به دست شرکت Airship Syndicate ساخته شده است.

لیگ آو لجندز

اسپین آف‌ها اکثراً در مورد شخصیت‌های مختلف بازی بوده و توضیحاتی در مورد آن‌ها به بازیکن ارائه می‌دهند

شما در نقش تعدادی از قهرمانان لیگ آو لجندز بازی کرده و در تلاش هستید تا با دشمنی ناشناس مبارزه کنید. قهرمان‌های موجود در این بازی Miss Fortune، براوم، یاسو، آهری، پایک و Illaoi هستند. همانطور که گفتیم این بازی به سبک نقش آفرینی و نوبتی است. یعنی در مبارزه‌های آن شما یک ضربه زده و باید منتظر پاسخ دشمن بمانید که به نوبه خود سبک جالبی است.

Ruined King در حال حاضر برای کنسول‌های نسل ۸ و کامپیوتر عرضه شده است. در آینده نیز به صورت رایگان برای کنسول‌های نسل ۹ نیز به روزرسانی دریافت خواهد کرد. در کنار نسخه عادی یک نسخه دیلوکس ادیشن (Deluxe Edition) نیز وجود دارد که تعدادی اسکین و اسلحه بیشتر دارد.

در کنار موردی که عرضه شدند، رایوت گیمز اعلام کرد که در سال آینده میلادی دو اسپین آف جدید نیز عرضه خواهد شد. اولین مورد Song of Nunu است که توسط شرکت تکیلا (Tequila) ساخته خواهد شد. طبق چیزی که در مورد آن توضیح داده شده این بازی یک ماجراجویی تک نفره است و داستان نونو که به دنبال مادرش است را دنبال خواهد کرد. این بازی برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر به همراه سوییچ عرضه خواهد شد.

لیگ آو لجندز

یکی دیگر از اسپین آف‌هایی که سال آینده منتشر خواهد شد، Conv/RGENCE است. این بازی به سبک پلتفرمر و شوتر است که حالتی دو بعدی دارد. عنصر اصلی آن نیز توانایی کنترل زمان است.

پس از عرضه سریال آرکِین (Arcane) و موفقیت آن لیگ آو لجندز اثبات کرد که پتانسیل خوبی برای موارد حاشیه‌ای دارد. یعنی ساخت سریال یا یک بازی جانبی از آن ارزش دارد و احتمال موفقیت زیادی نیز دارد. شرکت رایوت نیز از این ماجرا مطلع است و تمام سعی خود را خواهد کرد تا با داستان‌های اضافه و ساخت اسپین آف هم بازی را زنده نگه دارد و هم ماجرای هر شخصیت را به طرفداران توضیح دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا