گیم

اسپایدر من ۲ در پاییز ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

سونی به تازگی از برخی از بازی‌های خود برای عرضه در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها اسپایدر من ۲ محسوب می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) مدت‌ها است که در مورد دنباله‌ی سری اکشن و ماجراجویی اسپایدر من در سکوت خبری بوده است و بیشتر از اینکه خبر رسمی از بازی بشنویم، درگیر شایعات مختلف بوده‌ایم. سونی در ۲۰۲۲ با انتشار بازی‌های انحصاری خود سال خوبی را پشت سر گذاشت. پس از اینکه بالاخره بازی‌هایی مانند هورایزن فوربیدن وست و گاد آو وار رگناروک، سونی بسیاری از بازی‌هایی که در گذشته معرفی کرده بود را برای پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است.

اکنون طرفداران به دنبال این هستند که بفهمند که سونی در آینده چه بازی‌هایی را عرضه خواهد کرد. یکی از بازی‌هایی که از زمان انتشار اولین تریلر در ذهن گیمرهای پلی‌استیشن جا خوش کرده است، بدون شک اسپایدر من ۲ است. سرانجام پس از مدت‌ها بی‌خبری، سونی تایید کرد که این بازی در نیمه‌ی دوم سال آینده عرضه خواهد شد.

گفتنی است از زمانی که سونی به طور رسمی اخبار جدیدی از اسپایدر من ۲ منتشر نکرده، طرفداران کمی عصبانی شده‌اند. در این میان نگرانی‌ها در مورد اینکه بازی ممکن است بی سر و صدا تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیفتد، افزایش یافته بود زیرا از زمان رونمایی از بازی در سال ۲۰۲۱، صحبت‌های کمی در مورد آن از سوی استودیوی سازنده صورت گرفته است. این بازی که پیتر پارکر را با مایلز مورالز و شاید حتی ونوم در برابر شخصیتی منفی به نام کرایون شکارچی متحد می‌کند، از همان لحظه‌ی معرفی طرفدارانش را هیجان زده کرده است.

در نهایت سونی به بازی‌های دیگری که در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه می‌شوند، مانند بسته‌ی الحاقی جدید دستینی ۲ با عنوان لایت‌فال، Forspoken و Hogwarts Legacy اشاره کرده است. با این حال مهم‌ترین آن‌ها اسپایدر من ۲ است. از طرفی قرار گرفتن عرضه‌ی بازی در نزدیکی انتشار فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse، ممکن است علاقه‌ی طرفداران را بیشتر جلب کند.

اسپایدر من ۲ در پاییز ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا