گیم

احتمال رونمایی از چند بازی جدید پلی استیشن

شواهد امر گویای این موضوع است که بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در جریان مراسم سامر گیم فست از چندین بازی جدید پلی استیشن پرده برمی‌دارد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، شرکت سونی روزهای گذشته با برگزاری قسمت جدید مراسم State of Play، از بازی‌های جدید فرست پارتی و ترد پارتی پلی استیشن رونمایی کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این کمپانی علی‌رغم این رویداد، برای مراسم سامر گیم فست نیز تدارک دیده و باید منتظر رونمایی از چندین بازی جدید باشید.

بر اساس اظهارات اخیر یکی از اینسایدرهای قابل اعتماد صنعت بازی‌ها به نام Midori، ظاهرا شرکت سونی در مراسم سامر گیم فست حضور دارد و در طول این رویداد شاهد معرفی و نمایش چند بازی جدید برای پلی استیشن خواهیم بود. با این حال، هنوز جزئیاتی از این عناوین در دسترس نیست.

در حال حاضر اطلاعات کامل و دقیقی از بازی‌های حاضر در SGF 2024 ارائه نشده است، اما گفته شده که در طول این مراسم تریلر جدیدی از بازی Monster Hunter Wilds به نمایش گذاشته خواهد شد. از دیگر عناوین برجسته و حاضر در رویداد می‌توان به بسته الحاقی آلن ویک ۲ اشاره کرد. همچنین، ممکن است که بازی مافیا ۴ نیز در این مراسم معرفی شود.

مراسم سامر گیم فست قرار است راس ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه، ۱۹ خرداد ماه پیش‌رو به وقت ایران (ساعت ۲ بعد از ظهر روز هفتم ژوئن سال جاری به وقت آمریکا) به صورت حضوری در سالن یوتیوب شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شود. علاقه‌مندها می‌توانند این رویداد را از طریق شبکه‌های یوتیوب و توییچ به طور زنده تماشا کنند.

در میان این گفته‌ها، بهتر است بدانید که طبق گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد سونی در ماه سپتامبر (شهریور یا مهر ماه) شوکیس پلی استیشن را برگزار می‌کند. آن‌طور که شایعه شده، این رویداد روی معرفی کنسول جدید پلی استیشن 5 پرو و بازی‌های فرست پارتی سونی برای سال ۲۰۲۵ میلادی تمرکز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا