گیم

آمازون گیمز از بازی آنلاین ارباب حلقه‌ها رونمایی کرد

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، آمازون گیمز (Amazon Games) برای توسعه و انتشار یک بازی آنلاین چندنفره‌ی جدید بر اساس مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها با شرکت Embracer Group به توافق رسیده است.

فناوری برتر دبجبتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی در سبک نقش‌آفرینی MMO توسط استودیوی سازنده‌ی بازی New World یعنی Amazon Games Orange County توسعه داده خواهد شد و برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر از کنسول خاصی نام برده نشده و تاریخ انتشار آن نامشخص است. این بازی جدید در سرزمین میانه روایت می‌شود و داستان‌های سه‌گانه‌های هابیت (The Hobbit) و ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) را در بر می‌گیرد و در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی تولید است. کریستوف هارتمن (Christoph Hartmann)، معاونرئیس آمازون گیمز، در بیانیه‌ای گفت:

ما متعهد هستیم که چه از طریق آی‌پی‌های اوریجینال و چه از طریق آثار محبوبی مانند ارباب حلقه‌ها، بازی‌های باکیفیتی را به بازیکنان ارائه کنیم. تحویل نسخه‌ای متفاوت از ارباب حلقه‌ها به بازیکنان برای مدت‌ها آرزوی تیم ما بوده است و ما مفتخر و سپاسگزاریم که Middle-earth Enterprises این دنیای نمادین را به ما سپرده است. ما همچنین خوشحالیم که پس از قرارداد توم ریدر (Tomb Raider) در سال گذشته، روابط خود را با Embracer Group گسترش می د‌هیم، زیرا آن‌ها ثابت کرده‌اند که همکاران بسیار خوبی هستند.

لی گینچارد، مدیر عامل Embracer Freemode، اضافه کرد:

دنیای سرزمین میانه همچنان یک زمین بی‌نهایت حاصلخیز برای سازندگان است و آمازون گیمز اشتیاق به ساختن جهان‌های جذاب و انتشار بازی‌های باکیفیت برای مخاطبان جهانی دارد. ما چه از منابع داخلی خود استفاده کنیم و چه با بهترین شرکای صنعتی که به نوعی مکمل توانایی‌های ما هستند، همکاری کنیم، آرزوی واضح و روشنی برای ایجاد محصولات مرتبط با سرگرمی با بالاترین کیفیت برای این آی‌پی داریم. ما تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی یک MMO باکیفیت انجام می‌دهیم؛ اثری که شایسته‌ی جهان پهناور سرزمین میانه باشد و بازیکنان را در سراسر جهان خوشحال کند.

گفتنی است که انتشار هر گونه خبری در مورد یک MMO جدید، مسلما مورد استقبال عموم قرار خواهد گرفت، به خصوص اگر بر اساس دنیایی به محبوبیت ارباب حلقه‌ها باشد. با این حال، نقدهای بازی New World متوسط بوده و بازی دیگر آمازون در این سبک یعنی Lost Ark به دلیل تراکنش‌های درون برنامه‌ای و سیستم‌های رایگان بازی بحث‌برانگیز است. با این حال باید صبر کرد و دید که آمازون چه رویکردی برای این بازی جدید دارد.

بازی جدید ارباب حلقه‌ها در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و پلتفرم‌های آن نیز به طور خاص مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا