موبایل

گوشی نوکیا G11 Plus با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

HMD Global که چند ماه پیش گوشی Nokia G11 را به بازار فرستاده و به فروش خوبی دست یافته بود، امروز گوشی Nokia G11 plus را برای جایگزینی آن معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ نوکیا به صورت رسمی گوشی اندرویدی Nokia G11 Plus را معرفی کرده است. گوشی G11 Plus در گروه گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و قرار است جایگزین G11 باشد.

گوشی جدید نوکیا هرچند در نام خود یک پسوند Plus دارد، در مقایسه با نسل قبلی با تغییر زیادی روبرو نشده است.

Nokia G11 Plus از یک نمایشگر به ابعاد 6.5 اینچ برخوردار است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +HD یا 700 در 1600 پیکسل به نمایش بگذارد. این نمایشگر از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

HMD Global هنوز مشخص نکرده کدام پردازنده به عنوان مغز پردازشی دستگاه کار خواهد کرد، اما به احتمال زیاد از تراشه 8 هسته‌ای Unisoc T606 با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی استفاده شده است.

در کنار این تراشه، کاربران به 4 گیگابایت حافظه رم دسترسی خواهند داشت. برای ذخیره اطلاعات نیز 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که در صورت نیاز، با کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

در بخش دوربین، گوشی Nokia G11 Plus در ترکیب دوگانه خود به دوربین اصلی با حسگر 50 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در بالای نمایشگر این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس ویدئویی وجود دارد.

گوشی نوکیا G11 Plus

نوکیا سیستم عامل اندروید 12 را روی این گوشی نصب کرده که تا 2 سال آپدیت خواهد شد. آپدیت‌های امنیتی نیز تا 3 سال برای این گوشی عرضه می‌شوند. این دستگاه یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گوشی Nokia G11 Plus را می‌توان در رنگ‌های خاکستری و آبی خریداری کرد. نوکیا هنوز قیمت این گوشی هوشمند اقتصادی را اعلام نکرده، اما انتظار داریم که G11 Plus حدود 150 دلار ارزش‌گذاری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا