موبایل

گوشی شیائومی Redmi 10C معرفی شد

از یک ماه پیش زمزمه‎های عرضه گوشی خوش قیمت و قدرتمند ردمی 10 سی شیائومی به گوش می‎رسید که با معرفی رسمی این گوشی، جان تازه‎ای به بدنه محصولات ارزان قیمت ردمی دمیده شده و یک محصول جذاب را پیش روی کاربران قرار داده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ برند ردمی متخصص شماره یک ساخت گوشی‎های خوش قیمت و با ارزش خرید بالاست. جدیدترین محصول این برند Redmi 10C است که گوشی جذابی برای بازار کشورهای در حال توسعه است و می‎تواند توجه طیف وسیعی از کاربران این کشورها را به سمت خود جلب کند. پس از انتشار انبوه تصاویر و اطلاعات در مورد Redmi 10C، بالاخره ساعاتی پیش شاهد یک رونمایی خاص از آن بودیم.

شاید بتوان گفت جذاب‎ترین بخش این گوشی تراشه پردازشی Snapdragon 680 است که درون بدنه دستگاه قرار داده شده است. این گوشی که از یک نمایشگر 6.71 اینچی استفاده می‎کند با ساختار ناچ Vشکل طراحی شده و از پوشش بدنه پشتی برجسته استفاده کرده و مکان سنسور اثر انگشت را بر روی این بخش را به طرزی هنرمندان درون حاشیه ماژول دوربین جای داده است.

شیائومی این گوشی جذاب را در سه رنگ مشکی، آبی و سبز و با دو نسخه حافظه 4/128 و 4/64 گیگابایتی عرضه می‎‌کند که به ترتیب قیمت عرضه برای آنها 190 و 170 یورو خواهد بود.

البته نکته اصلی این است که شیائومی همه مشخصات ریز فنی این گوشی را به صورت رسمی اعلام نکرده است ولی می‎دانیم که ماژول اصلی به کار گرفته شده در ماژول پشتی دستگاه رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارد.

این معرفی در حقیقت توسط حساب شیائومی نیجریه در توییتر به صورت رسمی اعلام شده و تنها اطلاعاتی که در مورد این دستگاه می‎دانیم مواردی هستند که در بالا به اطلاع شما رسانده شد.

گوشی شیائومی Redmi 10C

ظاهراً برای رونمایی نهایی و کامل از این گوشی روز 17 مارس (5 روز دیگر) در نظر گرفته شده که می‎تواند رویداد معرفی گوشی Redmi 10 در هند باشد که به عقیده کارشناسان امر، همان نسخه ریبرند شده Redmi 10C در بازارهای آسیای جنوبی خواهد بود.

این گوشی قرار است از ماه آینده میلادی نیز وارد بازار شده و همانطور که عنوان شد مقصد اصلی آن کشورهای در حال توسعه آسیایی و آفریقایی خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا