موبایل

پیکسل 8 پرو گوگل به بزرگترین سنسور دوربین سامسونگ مجهز خواهد شد

گوشی هوشمند پرچمدار آینده گوگل، پیکسل 8 پرو، قرار است از بزرگترین سنسور دوربین سامسونگ تا کنون بهره مند شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ سنسور دوربین ISOCELL GN2 که دو سال پیش توسط سامسونگ عرضه شد، دارای سنسور 1/1.12 اینچی با وضوح 50 مگاپیکسل است. اندازه پیکسل سنسور 1.4 میکرومتر است که می‌تواند با فرآیند 4 در 1 پیکسل به 2.8 میکرومتر افزایش یابد و آن را برای شرایط کم نور ایده‌آل می‌کند.

در مقابل، سنسور دوربین ISOCELL HP2 که در گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ استفاده می‌شود، دارای پیکسل‌های 2.4 میکرومتری پس از جمع‌بندی پیکسلی 16 در 1 است. سنسور دوربین ISOCELL GN2 همچنین می‌تواند با استفاده از الگوریتم remosaic تصاویر 100 مگاپیکسلی تولید کند و ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، ویدیوهای 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه و فیلم‌های Full HD با سرعت 480 فریم بر ثانیه ضبط کند.

دارای فوکوس خودکار Dual Pixel Pro برای فوکوس سریع، قابل اعتماد و دقیق و Staggered HDR است که 24 درصد انرژی کمتری نسبت به HDR معمولی مصرف می‌کند و می‌تواند جزئیات را در هایلایت و سایه‌ها حفظ کند. گوگل از زمان عرضه سری Pixel 6 از سنسورهای دوربین، پنل‌های نمایشگر، مودم‌ها و سایر اجزای الکترونیکی سامسونگ استفاده کرده است و این کار را با نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل خود ادامه خواهد داد.

با سنسور دوربین ISOCELL GN2، پیکسل 8 پرو گوگل از سنسور دوربین بزرگتری نسبت به گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ استفاده خواهد کرد و خود را به عنوان یک رقیب برتر در بازار دوربین گوشی های هوشمند معرفی می کند. در حالی که تقریباً همه برندهای گوشی هوشمند به جز سامسونگ در حال نزدیک‌تر شدن به سنسور دوربین 1 اینچی در تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار خود هستند، انتخاب گوگل برای استفاده از سنسور دوربین ISOCELL GN2 نشان‌دهنده تعهد آن‌ها به ارائه فناوری‌های برتر دوربین به مشتریان خود است. Pixel 8 Pro قرار است افزوده ای هیجان انگیز به سری پیکسل و یک رقیب امیدوارکننده در بازار گوشی های هوشمند پرچمدار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا