تکنولوژی

گزینه غیر فعال کردن سین خوردن پیام ها در آیفون

اشکال آشکار در برنامه پیام های اپل در iOS 15 می تواند اطلاع خوانده شدن پیام ها به مخاطبین خود باشد، حتی اگر شما آن را به طور کلی و یا برای افراد خاصی غیر فعال کرده باشید.

رسیدهای خوانده شده ویژگی ای است که به گیرنده یک iMessage اجازه می دهد بداند که پیام آنها را خوانده اید یا دیده اید. بسیاری از کاربران انتخاب می کنند که آن را خاموش کنند تا از اطلاع دادن به مخاطبین خود و جواب ندادن به آنها جلوگیری کنند. اما یک گزارش جدید حاکی از آن است که می تواند مشکلی برای غیرفعال کردن این گزینه در iOS 15 وجود داشته باشد.

اپل اسنایدر قادر به تولید باگ نبود، بنابراین به نظر نمی رسد این اشکال قابل حل کردن نباشد. به نظر می رسد که یک راه اندازی مجدد ساده از آی فون یا آی پد می تواند این موضوع را به طور موقت رفع کند. البته به زودی خود شرکت اپل این باگ را رفع می کند.این احتمال وجود دارد که اپل یک وصله در نسخه آینده iOS 15 ارائه دهد.

کاربران می توانند با برنامه تنظیمات دستگاه خود و بعد با رفتن به بخش Messages > Send Read Receipts این گزینه را فعال یا غیر فعال کنند. آنها همچنین می توانند این گزینه را به صورت جداگانه با کلیک کردن بر روی شماره یک نفر در برنامه مخاطبین، انتخاب info، و تغییر وضعیت(toggle)  در کنار ارسال رسیدهای خواندن(send read receipts)  فعال یا غیرفعال کنند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا