کامپیوتر

مانیتور Studio Display اپل با تراشه A13 معرفی شد

اپل در جریان رویداد Peek Performance علاوه بر معرفی مک استودیو از مانیتور جدید دیگری با نام Studio Display با وضوح 5K و پنل ۲۷ اینچی رونمایی کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ مانیتور Studio Display از زبان طراحی مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی بهره می‌برد و در مقایسه‌ با مانیتور گران قیمت پرو دیسپلی از حاشیه‌های بیشتر و ضخامت کمتری برخوردار است.

از دیگر تفاوت‌های میان این دو نمایشگر می‌توان به پایه جدید مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی اشاره کرد که برخلاف مدل پرچم‌دار، به خود محصول متصل است و می‌توان آن را تا ۳۰ درجه متمایل کرد. همچنین، استند دیگری با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه به‌عنوان محصول جانبی معرفی شده است.

مطابق‌ انتظار در استودیو دیسپلی از پنل IPS با فناوری نوردهی mini LED خبری نیست و نمایشگر مقرون‌ به‌ صرفه‌تر اپل از پنل IPS عادی به‌قطر ۲۷ اینچ و وضوح ۲۸۸۰ × ۵۱۲۰ پیکسل بهره می‌برد. مانیتور 5K‌ اپل تراکم ۲۱۸ پیکسل‌ بر اینچ و روشنایی بیشینه‌ ۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ داشته و از فضای رنگ DCI P3 به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

مانیتور Studio Display اپل با تراشه A13 معرفی شد

مانتیور Studio Display قابلیت‌های منحصر به فرد دیگری هم دارد که می‌توان به وب‌کم ۱۲ مگاپیکسلی برای برقراری تماس ویدئویی اشاره کرد. این مانیتور از چهار اسپیکر برای تولید صداهای بم و زیر و آرایه‌‌ای سه‌تایی از میکروفن‌های باکیفیت برای ضبط صدا استفاده می‌کند.

استودیو دیسپلی به تراشه‌ قدرتمند A13 مجهز شده است تا قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از صدای فضایی، فراخوانی دستیار دیجیتال اپل با دستور صوتی «Hey Siri» و «سنتر استیج» وب‌کم را ممکن کند.

مانیتور جدید اپل بر روی پنل پشتی خود از سه درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C با پهنای باند ۱۰ گیگابیت‌ بر ثانیه و یک پورت تاندربولت ۳ با پهنای باند ۴۰ گیگابیت‌ بر ثانیه بهره می‌برد.

مانیتور Studio Display اپل با تراشه A13 معرفی شد

مانیتور جدید اپل قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به مانیتور پرو دیسپلی XDR دارد و با قیمت 1599 دلار به فروش می‌رسد. البته برای شیشه نانو آن باید 300 دلار هزینه بیشتری پرداخت. پیش فروش این محصول از همین امروز شروع شده و از تاریخ 18 مارس (27 اسفند) در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا