کامپیوتر

لنوو از دو لپ‌تاپ قدرتمند رونمایی کرد

لنوو به تازگی از دو لپ‌تاپ ورک استیشن جدید به نام‌های ThinkPad P15v و ThinkPad P14s رونمایی کرده است. این محصولات به پردازنده‌های قدرتمند Ryzen PRO 6000 شرکت AMD مجهز شده‌اند و از قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند تا پاسخگوی نیاز کاربران باشند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ لنوو با معرفی ThinkPad P15v و ThinkPad P14s قرار است خانواده ورک استیشن های مبتنی بر پردازنده‌های AMD این شرکت را گسترش دهد. سیستم‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیاز مشتریان لنوو باشند و حتی خالقان محتوا نیز می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

ورک استیشن لنوو ThinkPad P15v با قیمت مناسب و پرفورمنس رده بالا عرضه می‌شود و با بهره‌مندی از قدرتمندترین پردازنده‌های موبایل سری AMD Ryzen PRO 6000 H-series و پشتیبانی از قابلیت‌های امنیتی و نمایشگر 15.6 اینچی UHD ارائه خواهد شد.

ورک استیشن ThinkPad P14s از لحاظ قابلیت‌های جابجایی یک محصول انعطاف پذیر عنوان شده و این مدل از پردازنده‌های AMD Ryzen PRO 6000 U-series پشتیبانی می‌کند.

پردازنده این لپ تاپ ها به گرافیک مجتمع نسل بعد رادئون PRO مجهز بوده و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود. ThinkPad P14s با بهره‌مندی از یک شاسی قابل حمل 14 اینچی به کاربران در هر کجا و هر مکان این امکان را می‌دهد که از این محصول استفاده کنند.

این لپ‌تاپ قدرتمند در بهترین حالت با 48 گیگابایت حافظه DDR4-3200 در دسترس است و برای ذخیره اطلاعات نیز تا 2 ترابایت حافظه SSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برای کاربرانی که مشتاق به استفاده از صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر هستند لنوو اوایل امسال ThinkPad P16s را معرفی کرد که این مدل از پیکربندی مشابه با P14 برخوردار بوده و تنها از نمایشگر 16 اینچی بهره‌مند است.

لپ تاپ لنوو

بر اساس گفته‌ها هر دو مدل ورک استیشن جدید تاییدیه های لازم را با بالاترین استاندارد های MIL-SPEC دریافت کرده‌اند. لنوو در حال گسترش ورک استیشن های مبتنی بر پردازنده‌های AMD است و این شرکت در همین راستا از دو مدل جدید رونمایی کرده است.

این محصولات طبق گفته‌ها عملکرد خوبی را نسبت به ارزشان ارائه می‌کنند و هر دو مدل از گواهی ISV-certified که مربوط به اجرای روان نرم‌افزارها است پشتیبانی خواهند کرد. نسخه با پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل این محصولات هم اکنون در بازار موجود است و میانگین قیمت 2000 هزار دلار را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا