تکنولوژی

فراخوان غنی سازی محتوا در رسانه های زیست بوم خلاق

ظرفیت‌های دانشی به تولید محتوای غنی‌ و خلاق کمک می‌کنند

ظرفیت‌های دانشی به تولید محتوای غنی‌ و خلاق کمک می‌کنند. با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تولید محتوا در رسانه های زیست‌بوم خلاق، غنی‌سازی می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری؛ با همکاری دبیرخانه توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق، حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با استفاده از ظرفیت دانشی اساتید، محققان، دانشجویان، مدیران و کارشناسان شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی؛ محتوای تولید شده در این عرصه ارتقا می‌یابد.

در این فراخوان آمده است که مقالات، گزارش‌ها و اطلاعات مناسب برای عرضه در رسانه‌های مرتبط با موضوعات «اقتصاد خلاق در ایران، منطقه و جهان»، «سرمایه‌گذاری در صنایع خلاق»، «نقش صنایع خلاق در اشتغال‌زایی»، «بررسی وضعیت صنایع خلاق و فرهنگی در نظام آموزشی کشور»، «راهکارهای توسعه بازار در صنایع خلاق»، «پویانمایی و فیلم»، «آموزش، یادگیری»، «بازی ویدئویی و موبایلی»، «بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی»، «رسانه‌های صوتی و تصویری»، «صنایع‌دستی، گردشگری و میراث‌فرهنگی»، «نوآوری اجتماعی»، «طراحی، معماری و ساختمان»، «کتاب، تولید محتوا، چاپ و نشر»، «گیاهان دارویی و طب سنتی»، «مالی، سرمایه‌گذاری، بیمه»، «مد و پوشش»، «هنرهای تجسمی و نمایشی» و «غذا و نوشیدنی» مورد حمایت قرار می‌گیرد.

در این فراخوان تاکید شده است که به منظور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود؛ شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان حوزه صنایع فرهنگی و خانه‌های خلاق و نوآوری و تیم‌های فعال در این حوزه‌ها می‌توانند گزارش عملکرد و اقدامات خود را نیز برای انتشار ارائه کنند. مقالات و گزارش‌ها به نام تدوین کننده منتشر خواهد شد. همچنین در صورتی که مقالات سابقه انتشار نداشته باشند، حق‌التألیف نیز پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان آثار خود را به ایمیل ircreative.articles@gmail.com ارسال کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا