کامپیوتر

شیائومی منبع تغذیه قابل حمل MIJIA را معرفی کرد

شیائومی یک تولیدکننده سخت‌افزار و لوازم هوشمند خانگی است که بیشتر به دلیل عرضه گوشی‌های باکیفیت شناخته می‌شود. این شرکت چینی به‌تازگی یک منبع برق قابل‌حمل به نام MIJIA Outdoor Power Supply 1000 را معرفی کرده است که قابلیت شارژ هم‌زمان ۱۳ دستگاه به طور هم‌زمان و ارائه برق ۲۲۰ ولت را دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شیائومی منبع برق قابل‌حمل MIJIA Outdoor Power Supply 1000 را به‌تازگی معرفی کرده است. این منبع تغذیه قابل‌حمل که توانایی ارائه ۲۴۰۰ وات خروجی را دارد، در واقع نسخه ارزان‌تر منبع برق قابل‌حمل MIJIA Outdoor Power Supply 1000 Pro است که در ماه سپتامبر (شهریور ۱۴۰۱) توسط این شرکت چینی معرفی و عرضه شد. هر دو مدل دارای طراحی ظاهری مشابه هستند.

منبع تغذیه MIJIA Outdoor Power Supply 1000 شیائومی ظاهری مربع شکل دارد و نسبتاً جمع‌وجور است. این محصول باتری 280500 میلی‌آمپر ساعتی به همراه دارد که کمی از نسخه پرو بزرگ‌تر است.

این منبع برق کوچک شیائومی قادر است یک ماهیتابه برقی ۱ کیلوواتی را به‌راحتی تا یک ساعت تغذیه کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به کسب گواهینامه UL اشاره کرد که نشان می‌دهد بدون کاهش کارایی می‌تواند تا ۸۰۰ چرخه کامل مورداستفاده قرار بگیرد.

علاوه بر این شیائومی مدعی شده که پس از پایان این تعداد چرخه شارژ، منبع برق MIJIA Outdoor Power Supply 1000 باز هم می‌تواند بیش از ۸۰۰ چرخه کامل را با شارژ ۸۰ درصدی ادامه داده و طول عمر طولانی‌تری داشته باشد. برای حفظ ایمنی این گجت الکتریکی هم ۲۱ سنسور کنترل دما داخلی در نظر گرفته شده است که تمام سخت‌افزارهای داخلی آن را پوشش می‌دهد.

منبع تغذیه قابل حمل MIJIA

منبع تغذیه شیائومی؛ قدرتمند و همه‌کاره

منبع تغذیه MIJIA outdoor power supply 1000 شیائومی می‌توان خروجی برق پایدار ۲۲۰ ولت یا ۱۶۰ وات را در اختیار کاربر قرار داده و در صورت نیاز با استفاده از فناوری درایو Shengwei خروجی خود را به ۲۴۰ وات نیز برساند.

با افزایش توان خروجی این محصول، شما می‌توانید از آن برای تقریباً تمام دستگاه‌های پرمصرف مانند سشوار، کتری برقی و سایر موارد استفاده کنید. شیائومی تعداد زیادی خروجی برق برای MIJIA outdoor power supply 1000 در نظر گرفته است، در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از این منبع تغذیه به‌صورت هم‌زمان ۱۳ دستگاه مختلف را شارژ کنید.

همین مسئله باعث شده تا منبع تغذیه قابل‌حمل شیائومی یک گزینه ایده‌آل برای استفاده به‌عنوان منبع پشتیبان خانگی با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی بالا توصیف شود.

منبع برق جدید شیائومی قابلیت اتصال به نرم‌افزار موبایل MIJIA را داشته و کاربر می‌تواند پس از نصب آن با استفاده از گوشی هوشمند خود به تنظیم و کنترل منبع تغذیه و درگاه‌های خروجی آن بپردازد.

شارژ‌ با پنل خورشیدی

در نهایت به بهترین ویژگی منبع تغذیه MIJIA outdoor power supply 1000 شیائومی می‌رسیم، یعنی قابلیت شارژ شدن با استفاده از پنل‌های خورشیدی MIJIA که می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی این منبع برق قابل‌حمل را به‌صورت کامل شارژ کنند.

منبع تغذیه قابل حمل MIJIA

این منبع تغذیه قابل حمل قدرتمند هم اکنون با قیمت ۶۲۷ دلار از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر شرکت شیائومی قابل سفارش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا