موبایل

سامسونگ گلکسی S22 اولترا به ذخیره سازی 1 ترابایتی می رسد

با نزدیک شدن به ماه ژانویه، شایعات بیشتری مربوط به سری آینده سامسونگ گلکسی S22 منتشر شده است؛ یکی از آخرین گمانه زنی ها حول محور سامسونگ گلکسی اس۲۲ اولترا و گزینه های ذخیره سازی می چرخد که به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ شما ممکن است به یاد داشته باشید که در سال 2019، سامسونگ گلکسی S10 plus در پیکربندی با ذخیره سازی 1 ترابایتی، در دسترس بود؛ اما سامسونگ از آن زمان این گزینه را برای هر گوشی گلکسی دیگری در دسترس نگذاشت و اپل در نهایت ذخیره سازی 1 ترابایتی در مدل های آیفون 13 پرو را ارائه کرد. خبر های متعدد می گویند که سامسونگ با گلکسی S22 اولترا در حال بازگشت به گزینه ذخیره سازی 1 ترابایتی است.

مصرف کننده به طور متوسط نیازی به ذخیره سازی 1 ترابایتی ندارد؛ اما با عدم وجود ذخیره سازی قابل گسترش،  کاربران عکاس و یا حرفه ای های دیگری که نیاز به مقادیر زیادی ذخیره سازی دارند، خوشحال خواهند شد که فرصتی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی در دستگاه های خود دارند.

بر اساس سایت LetsGo دیجیتال، واحد پایه گلکسی S22 اولترا، با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ذخیره سازی، در € 1،300 ($ 1،484 دلار بر اساس نرخ ارز فعلی)، مدل دیگر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ذخیره سازی در € 1،400 ($ 1،600 دلار آمریکا) ارائه می شود.

چهار رنگ گلکسی S22 اولترا شامل سیاه و سفید، سفید، سبز و کبود است.

ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا