تکنولوژی

زمینه را برای بهره‌مندی از نخبگان میهن‌دوست و توانمند فراهم می‌کنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری؛ روح‌الله دهقانی با تاکید بر این‌که باید برای بهره بردن از توانمندی آن دسته از نخبگانی که علاقه دارند به کشور کمک کنند، زمینه‌های لازم فراهم شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم برای نخبگان میهن‌دوست، فرصت اثرگذاری و اشتغال ایجاد کنیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان، با بیان این ضرورت که کشور باید تمام توان خود را به کار ببندد تا برای نخبگان اثرگذار، علاقمند و توانمند فرصت اثرگذاری ایجاد کند، عنوان کرد: از نخبگانی صحبت می‌کنیم که میهن دوست هستند و علاقه دارند تا به کشور و هم‌وطنان خود کمک کنند و باری از روی شانه های کشور بردارند.

اجرای راهبردها برای بهره‌گیری از نخبگان

دهقانی، با اشاره به برنامه‌های جدی برای حمایت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان در عرصه‌های مهم و راهبردی کشور گفت: گفت: نه تنها معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و بنیاد ملی نخبگان، بلکه تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های اثرگذار و تصمیم‌ساز کشور باید برای نخبگان میهن دوست فرصت اثرگذاری و اشتغال ایجاد کنند. تمام تلاش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری این است که با ایجاد فضا و بازار اقعی، فرصت را برای شکوفایی نخبگان و استعدادهای برتر، در دسترس کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس جمهوری با اشاره به ایجاد فرصت‌های حل مسأله و اثرگذاری برای نخبگان، اظهار کرد: در مدتی کوتاه، کم‌تر از 5 ماه، زمینه‌ای برای بیان مسأله‌ها از سکوهای اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فراهم شود و نخبگان به یاری برای جل این مسائل بیایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا