موبایل

رویداد رونمایی رسمی Samsung Galaxy S23 در 1 فوریه برگزار می شود

هفته گذشته، سامسونگ کلمبیا به طور تصادفی تاریخ عرضه گلکسی اس 23 را تأیید کرد زمانیکه بصورت تصادفی صفحه رویدادی را در وب سایت خود برای رویداد Galaxy Unpacked در 1 فوریه 2023 راه اندازی کرد. که البته این صفحه بعدا حذف شد، اما شرکت کره ای امروز دعوت نامه هایی را  ارسال کرد که رویداد Unpacked 2023 در 1 فوریه،  در ساعت 18 UTC آغاز خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ رویداد Galaxy Unpacked 2023 در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد که اولین رویداد Unpacked حضوری در سه سال اخیر از زمان شروع همه‌گیری COVID-19 خواهد بود. همچنین در وب سایت رسمی سامسونگ و کانال یوتیوب برای کسانی که نتوانند در آن شرکت کنند به صورت زنده پخش خواهد شد.

سامسونگ در معرفی رسمی خود به صراحت از گلکسی اس 23 نامی نبرده است، اما در پست خود آورده: “عصر جدیدی از نوآوری در گلکسی در راه است. نوآوری های ما به گونه ای طراحی شده اند که امکانات باورنکردنی را برای مردم امروز و فراتر از آن فراهم کند. سری جدید گلکسی S  نمونه ای از چگونگی تعریف تجربه برتر نهایی خواهد بود. که این پست تایید می کند که این شرکت در تاریخ 1 فوریه از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد.

رویداد رونمایی رسمی Samsung Galaxy S23 در 1 فوریه برگزار می شود

انتظار می رود سری گلکسی اس 23 از سه گوشی هوشمند گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا تشکیل شود. شایعه شده است که مدل اولترا دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است.

همچنین انتظار می رود سامسونگ از لپ تاپ های جدید خود نیز رونمایی کند، اما هنوز خبری در مورد نوت بوک ها یا گوشی های هوشمند جدید منتشر نشده است. با این حال، می‌توانید انتظار داشته باشید که سامسونگ چند تیزر درباره محصولات آینده را در آستانه رویداد Galaxy Unpacked در 1 فوریه منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا