تکنولوژیویدئو

رونمایی کادیلاک از خودروی برقی با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها

کادیلاک با هدف احیای شکوه خودروهای پرچمدار سری وی ۱۶ خود، نمونه اولیه خودروی برقی سلتیک را عرضه کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، سلستیک یک سدان فوق لوکس کشیده و مدرن، با پیشرانه تمام الکتریکی، سقف شیشه‌ای هوشمند و سیستم اطلاعات و سرگرمی دیجیتال قابل دسترسی از طریق تمام صندلی‌ها است.

در مورد ابعاد این خودرو اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما با توجه به الهام گرفتن آن از خودروهایی مانند الدورادو بروگام محصول سال ۱۹۵۷ با ۵۴۹ سانتی متر طول و مدل‌های حتی بزرگ‌تر V-۱۶ مربوط به دهه ۱۹۳۰، می‌توانیم حدس بزنیم که خودروی یادشده زیر ۵۳۰ سانتیمتر طول نخواهد داشت.

تونی روما یکی از مهندسان ارشد کادیلاک درباره تولید این خودروی برقی جدید گفت: «تولید این وسایل نقلیه لوکس برقی یادآور عرضه خودروهای مشابه با سوخت فسیلی در دهه‌های گذشته است. ساخت این خودروها به کادیلاک کمک کرد تا اتومبیل‌هایی منطبق با استانداردهای جهانی بسازد.»

یکی از ویژگی‌های خودروی یادشده صندوق عقب بسیار بزرگ برای حمل محموله‌های بزرگ و به خصوص چمدان‌های متعدد است. در مورد ویژگی‌های فنی این خودرو اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما موتورهای دوگانه با قدرت هر یک ۶۰۰ تا ۷۰۰ اسب بخار، امکان پیمودن حدوداً ۸۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ و قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلاری از جمله ویژگی‌هایی است که به این خودرو نسبت داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا