موبایل

رونمایی نوکیا از گوشی مقرون به صرفه جی 22 با قابلیت تعمیر

درست یک روز قبل از MWC 2023 گوشی جدید نوکیا G22 جی 22 را با تاکید بر قابلیت تعمیر و پایداری عرضه کرده است. این شرکت با iFixit همکاری کرده است تا ابزارها، راهنماها و قطعات مورد نیاز برای تعمیر نمایشگر، پورت شارژ یا باتری گوشی را ارائه دهد. نوکیا G22 همچنین دارای مشخصات مناسبی از جمله پردازنده Unisoc، صفحه نمایش 90 هرتز و غیره است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ جی 22 با تمرکز کلیدی بر پایداری عرضه می شود. با درب پشت پلاستیکی 100% بازیافتی، تا 3 سال گارانتی و به روز رسانی، و عمر باتری 3 روزه، برای کسانی ساخته شده است که می خواهند گوشی خود را تا زمانی که ممکن است نگه دارند. این گوشی نیز قابل تعمیر است. طبق گفته این شرکت، تعویض باتری نوکیا G22 جی 22 حدود 5 دقیقه و تعویض صفحه نمایش حدود 20 دقیقه طول می کشد.

همانطور که گفته شد، HMD با HMD همکاری کرده است تا حتی راهنمای تعمیرات، قطعات و ابزارهای رسمی را برای رفع مشکلات در اختیار شما قرار دهد. اگر در مورد مشخصات صحبت کنیم، نوکیا G22 یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح HD+ و نرخ به روز رسانی 90 هرتز را ارائه می دهد. محافظ گوریلا گلس 3 نیز وجود دارد. شما یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک اسکنر اثرانگشت در کنار آن دارید.

رونمایی نوکیا از گوشی مقرون به صرفه جی 22 با قابلیت تعمیر
نوکیا G22 جی 22 با چیپست سطح پایه Unisoc T606 دارای 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش نرم افزاری، این گوشی اندروید 12 را با وعده 2 ارتقاء سیستم عامل و 3 سال به روز رسانی امنیتی اجرا می کند. برای عکاسی، گوشی هوشمند نوکیا یک واحد دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دارد. این گوشی با باتری 5050 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 20 واتی پشتیبانی می کند.

نوکیا G22 جی 22 در رنگ های زغالی، سبز و صورتی عرضه خواهد شد. قیمت آن 130 پوند (155 دلار) است و از امروز برای خرید در اروپا در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا