فناوری اطلاعات

دیدار جمعی از شرکت های حوزه آی تی استان البرز با نماینده روسیه

جمعی از شرکت های نرم افزاری، تشکل های نیمه دولتی حوزه کسب و کارهای دیجیتال و نماینده دولت روسیه که به ایران سفر کرده بودند، به دعوت دکتر قنبریان، رئیس هیئت مدیره سازمان نصر البرز با هیئت مذاکره کننده این سازمان دیدار کردند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از نصر البرز؛ در این دیدار طرفین مذاکره ضمن تاکید بر باز بودن فضای همکاری، امکانات و شرایط موجود را بررسی کردند. همچنین دبیر سازمان نصر البرز از نماینده دولت روسیه دعوت کرد تا نمایشگاه مشترک فعالان حوزه فناوری اطلاعات دو کشور در شهر کرج برپا شود. نماینده اتاق ایران و روسیه نیز ضمن خرسندی از پیشنهاد ارائه شده بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

شروین سوری همچنین با معرفی ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز ،توانمندی های شرکت ها ،اشخاص حقیقی و همچنین استارتاپ های فناورانه البرز را به میهمانان ارائه نمود و بر آمادگی این اکوسیستم برای حضور در بازار های بین المللی تاکید نمود.

دبیر نصر البرز سیاست های سازمان نظام صنفی را به جهت توسعه کسب و کار ، ایجاد مهاجرت معکوس و همچنین توانمند سازی متخصصین حوزه فاوا را برای مخاطبین تبیین نمود.

در این دیدار دوستانه برنامه ریزی برای بازدید از شرکت های عضو سازمان نصر البرز توسط هیئت روسی و بازدید هیئت ایرانی نصر البرز از شرکت های مسکو و همچنین شرکت در رویداد و نمایشگاه مسکو در دستور کار سازمان نصر البرز قرار گرفت. همچنین تمایل طرف روسی جهت استفاده از پتانسیل های نرم افزاری شرکت های نصر البرز اعلام شد.

حضور بعدی هیئت روسی در ایران پس از سال نوی میلادی خواهد بود و شرکت ها می توانند تا آن زمان خدمات قابل ارائه خود را به جهت ارائه به زبان انگلیسی یا روسی آماده نمایند. در ادامه نتیجه مذاکرات صورت گرفته به سمع و نظر عزیزان خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا