موبایل

در پوستری فاش شده طراحی و تنظیمات دوربین سری P60 هواوی مشخص شد

رونمایی از سری هواوی P60 نزدیک است و پوستر تبلیغاتی فروشگاه آفلاین فاش شده به ما نگاهی اجمالی به آنچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم، ارائه کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این پوستر که توسط مشاور معتبر Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، سیستم دوربین و طراحی پشتی سری P60 را نشان می دهد که درباره آن بسیار صحبت شده است. پوستر هواوی سری P60 از تصویر فاش شده، مشخص است که سری P60 دارای یک برآمدگی دوربین مستطیلی با یک حلقه غول پیکر در مرکز است.

سیستم دوربین شامل سه لنز، شامل یک دوربین اولتراواید، یک دوربین اصلی و یک دوربین زوم پریسکوپ است که می‌تواند تجربه عکاسی استثنایی را برای کاربران فراهم کند. هواوی همچنین سیستم تصویربرداری جدید XMAGE خود را اضافه کرده است که نوید ارائه عکس‌های با کیفیت بالا و ویژگی‌های پیشرفته مانند دیافراگم متغیر را می‌دهد.

پوستر هواوی سری P60 پوستر تبلیغاتی همچنین نشان می‌دهد که سری P60 در سه رنگ سفید، سبز و صورتی عرضه می‌شود و می‌تواند گزینه‌های رنگی بیشتری در مراسم معرفی داشته باشد. علاوه بر این، حلقه دوربین دارای طراحی گسترده‌تر و روکش فلزی است که ظاهری زیبا و مدرن به آن می‌دهد. جدا از طراحی و سیستم دوربین، شایعه شده است که P60 Pro مورد انتظار دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K BOE OLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با ترکیب حافظه LPDDR5X+UFS4.0 خواهد بود.

در پوستری فاش شده طراحی و تنظیمات دوربین سری P60 هواوی مشخص شد

P60 Pro همچنین دارای تنظیمات چشمگیر دوربین سه گانه با ارتقاء به XMAGE 2.0 خواهد بود. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888، سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 فوق عریض و دوربین سوم تله فوتو با سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B Omnivision با زوم اپتیکال 3.5 برابر، نوید ارائه طیف وسیعی از گزینه های عکاسی را می دهد. انتظار می‌رود این مجموعه از سه مدل P60، P60 Pro و P60 Art (اگر نه Ultra) تشکیل شود که می‌تواند طیف گسترده‌ای از کاربران با بودجه‌ها و نیازهای متفاوت را برآورده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا