موبایل

تصاویر لو رفته از طراحی شیائومی Poco X5 Pro

انتظار می رود پوکو در هفته های آینده از سری گوشی های هوشمند پوکو X5 رونمایی کند. تا کنون، شایعات بسیاری از Poco X5 و X5 Pro را به بیرون درز کرده است. به تازگی، طراحی Poco X 5 Pro به بیرون درز کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به گیزمو چاینا؛ طراحی Poco X5 Pro شیائومی در تیزر رسمی و ادعای نشت تصویر زنده فاش شد. پوکو اخیراً Poco X5 Pro آینده خود را در Flipkart با شعار “آیا آماده رها کردن شورشی خود هستید؟” به اشتراک گذاشته است. این تیزر طراحی پوکو ایکس 5 پرو را تا حدی نشان می‌دهد و همخوانی با مدل موجود ردمی و تصویری زنده از پوکو ایکس 5 پرو را که چند روز پیش به بیرون درز کرده بود، نشان می‌دهد.

Poco X4 Pro 5G در سه ماهه اول سال 2022 معرفی شد و به نظر می رسد شیائومی در حال حاضر آماده عرضه یک جانشین مستقیم برای آن دستگاه است. Poco X5 Pro در راه است، همانطور که ظاهر اخیر آن در وب سایت های مختلف گواهینامه نشان می دهد، و اکنون به نظر می رسد طراحی آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

طراحی لو رفته Poco X5 Pro حاکی از آن است که این گوشی دارای سه دوربین پشتی با آرایش مثلثی است. با توجه به این طراحی، پوکو ایکس 5 پرو حداقل می‌تواند شاسی مشترکی با مدل‌های ردمی نوت 12 پرو که اخیراً در چین عرضه شد، داشته باشد. تصویر فاش شده همچنین تایید می کند که Poco X5 Pro مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات می تواند شامل اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و 120 هرتز FHD+ AMOLED باشد.

شیائومی Poco X5 Pro

در جمع بندی، به نظر می رسد که X5 Pro یک دستگاه قدرتمند و شیک با طراحی منطبق با سایر مدل های اخیر شیائومی است. مشخصات و ویژگی های این گوشی، از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، نشان می دهد که گزینه ای عالی برای علاقه مندان به عکاسی خواهد بود. پوکو ایکس 5 پرو قرار است به زودی عرضه شود و طرفداران این برند بی صبرانه منتظر عرضه رسمی آن هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا