کامپیوتر

اپل هدست واقعیت ترکیبی را اواخر امسال معرفی خواهد کرد

اپل ممکن است سرانجام تاریخ معینی برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار خود داشته باشد. دستگاه آینده همچنین ورود شرکت به دسته جدیدی از محصولات را نشان می دهد. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که چه زمانی می‌توانیم انتظار کاهش هدست را داشته باشیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا، به گفته منابع نزدیک به این موضوع، غول کوپرتینویی هدست مبتنی بر AR/VR خود را در اواخر امسال و در رویداد WWDC خود به طور رسمی به نمایش خواهد گذاشت. این یک کنفرانس بزرگ از طرف سازنده آیفون است که معمولاً در اواسط سال برگزار می شود، بنابراین می توانیم منتظر اعلام آن در ژوئن 2023 باشیم. طبق گزارش های قبلی، دستگاه مورد بحث را می توان Reality Pro نامید.

شایعات اولیه حاکی از عرضه اولیه آن بود، با این حال، این برند با چالش های مختلفی در زمینه نرم افزار و سخت افزار مواجه بود. به همین دلیل، مجبور شد پرتاب را به تعویق بیندازد. این هدست احتمالاً با قیمت گزافی که می‌تواند تا 3000 دلار آمریکا هم برسد، وارد بازار خواهد شد. اگرچه، جزئیات دقیق تر در مورد مشخصات و ویژگی های آن هنوز نامشخص است. اما با این قیمت، می‌توان انتظار داشت که اپل ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را ارائه کند که تاکنون در هدست‌های مبتنی بر واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی دیده نشده است.

بر اساس گزارش های قدیمی ما، این شرکت می تواند نمایشگرهای دوگانه 4K و مجموعه ای از دوربین ها را برای کمک به ردیابی پیشرفته و ورودی بدون کنترل ارائه دهد. این دستگاه همچنین دارای پردازنده توانمند M2 خواهد بود که به راحتی از هر چیپست دیگری برای دستگاه های هدست از نظر قدرت خام پیشی می گیرد. این پلتفرم همچنین بر روی نرم افزار جدید xrOS نیز اجرا خواهد شد. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این موضوع در اطراف باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا