فناوری اطلاعات

حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در «تهران من»

بخشی از سامانه «تهران من» به عنوان سامانه جامع خدمات شهروندی، از این پس با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری به معرفی این کسب و کارها می‌پردازد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از ایسنا، در پی شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌‏گذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نیز تشویق آنان به دریافت سرویس‌های شهری به‌صورت آنلاین، این سازمان در اقدامی حمایتی بیش از 70 فروشگاه‌ اینترنتی و کسب ‌ و کار آنلاین داخلی را که مورد نیاز روزمره شهروندان است، از طریق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفی کرده و به این ترتیب شهروندان می‌توانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام کنند.

شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، می‌توانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایت‌های معرفی شده، متصل شوند.

در این قسمت از سامانه، بیش از 70 فروشگاه اینترنتی و ارائه‌کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته‌بندی‌های تفکیک شده‌ای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.

همچنین دسترسی به فروشگاه‌ها و خدمات در حوزه‌های تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان‌پذیر است و در هر دسته‌بندی، ارائه‌کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه، مستقیما به سایت آنها وارد می‌شویم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من، به صورت مدام به‌روزرسانی شده و امکانات تازه‌ای در حوزه سرویس‌های برخط به شهروندان به‌ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه می‌کند.

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button