گیم

تعداد بازی‌کننده‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ به بیشترین میزان از زمان عرضه رسید

دیگر تکراری شده که از عرضه بد بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) بگوییم. با این حال شرکت سازنده آن، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، تمام تلاش خود را کرده تا این بازی را بهتر کند. به همین دلیل است که تعداد کاربران آن هم بعد از نزدیک به ۲ سال از عرضه بیشتر شده و به بیشترین حالت خود رسیده است.

فناوری برتر دیجیتالب به نقل از دیجی کالا؛ طبق چیزی که در جدول استیم اعلام شده بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تعطیلات هفته گذشته نزدیک به ۸۶هزار کاربر همزمان داشته است. این مقدار بیشترین حالت ممکن از زمان عرضه بازی است. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ که سایبرپانک عرضه شد نزدیک به ۱ میلیون کاربر فعال داشت. بحث اینجاست که از همان موقع تعداد کاربران روز به روز کمتر شد.

این افزایش تعداد کاربران به احتمال زیاد به خاطر انیمه ادج رانر (Edge Runner) است. این انیمه توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند و نسبتاً هم موفق عمل کند. در کنار این انیمه به روزرسانی ۱.۶ سایبرپانک نیز عرضه شد. در این به روزرسانی مقدار زیادی محتوا از انیمه ادج رانر دارد.

بعد از گذشت نزدیک به ۲ سال سایبرپانک هنوز با یک بازی کامل فاصله دارد. با این حال این بازی دیگر قابل تجربه بوده و به این شکل نیست که به افراد دیگر نتوان آن را توصیه کرد. مشکلات بازی تا حد زیادی برطرف شده و دیگر سایبرپانک یک عنوان آزار دهنده نیست. البته هنوز تجربه این بازی روی کنسول‌های نسل ۸ پیشنهاد نمی‌شود.

سایبرپانک یکی از عناوینی بود که می‌توانست بسیار بهتر عمل کند. در اصل ایده بازی بسیار خلاقانه بوده و چیزی بود که باعث می‌شد سایبرپانک یک پله از عناوین جهان باز دیگر جلوتر باشد. مشکل اینجاست که سی‌دی پراجکت رد نتوانست انتظارات را در زمان عرضه برآورده کند. سایبرپانک یکی از عناوینی بود که بیشتری میزان پیش‌خرید را داشت. عرضه بسیار بد این بازی باعث شد تا کاربران به طور کلی به بحث پیش خرید بی‌اعتماد شوند. با این حال با گذشت زمان شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده که این بازی را بهتر کند و نسبتاً هم موفق عمل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا