گیمویدئو

گیم‌پلی هورایزن واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن وی‌آر ۲ را ببینید

در جریان رویداد اخیر پلی‌استیشن، استودیو گریلا گیمز اولین نگاه مفصل از بازی هورایزن ندای کوهستان (Horizon Call of the Mountain) را که چند ماه پیش برای پلی‌استیشن وی‌آر ۲ معرفی شده بود، به نمایش درآورد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ استودیو گریلا گیمز همچنین اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی برای بازی هورایزن غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West) در پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه شده است که ویژگی‌های جدیدی از جمله یک درجه‌ی سختی دشوارتر، حالت نیو گیم‌ پلاس و ویژگی‌های دیگر از جمله بهبود حالت گرافیکی بازی را اعمال کرده است.

هورایزن ندای کوهستان که برای اولین‌بار در ماه ژانویه معرفی شده بود، یک تجربه‌ی اول‌شخص از دنیای فوق‌العاده و پسا آخرالزمانی بازی هورایزن را برای دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر ۲ ارائه می‌کند. این بازی بازیکنان را در نقش یک شخصیت جدید به‌ نام  ریاس، یک جنگجوی سابق Shadow Carja، قرار می‌دهد که امیدوار است با بررسی یک تهدید جدی برای Sundom خود را نجات دهد و آن‌ها را وارد ماجرایی می‌کند که قهرمان سری اصلی یعنی ایلوی و تعدادی از چهره‌های آشنا دیگر در آن حضور دارند.

جدیدترین تریلر بازی هورایزن ندای کوهستان در جریان مراسم State of Play پلی‌استیشن نمایش داده شد و برای نخستین‌بار نمایی از اکشن این بازی را به ما ارائه کرد. در این تریلر هم تیراندازی با کمان و مبارزات بازی را شاهد بودیم و هم نماهایی از بخش‌های بالارفتن از کوه و موانع مختلف را دیدیم که همگی به لطف قدرت دستگاه واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ حداقل در ظاهر بسیار تماشایی به نظر می‌رسیدند.

در کنار داستان اصلی بازی، هورایزن ندای کوهستان یک حالت هیجان‌انگیز و جدید به نام River Ride را معرفی کرده که شما را با استفاده از پلی‌استیشن وی‌آر ۲ کاملاً در جریان بازی غوطه‌ور می‌کند. در این حالت بنشینید و از مناظر باشکوه دنیای بازی هورایزن لذت ببرید، اما همچنان مراقب باشید زیرا برخی از ماشین‌های به شکلی ناخوانده ممکن است سعی کنند آرامش شما را از بین ببرند! حالت River Ride بهترین راه برای بازیکنانی است که از هدست پلی‌استیشن وی‌آر ۲ استفاده می‌کنند و می‌خواهند گاهی اوقات جادو و قدرت این دستگاه را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند و آن‌ها را به شکلی خاص وارد جهان این بازی کنند.

تاریخ عرضه‌ی بازی هورایزن ندای کوهستان اعلام نشده است ولی احتمال می‌رود بازی هم‌زمان با عرضه‌ی دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر ۲ منتشر شود.

علاوه بر این، گریلا گیمز آپدیت جدیدی را برای بازی هورایزن غرب ممنوعه منتشر کرده است که این آپدیت هم‌اکنون در کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ قابل‌ دریافت است. این آپدیت یکی از حالت‌های گرافیکی بازی که اولویت را به عملکرد اجرایی بازی می‌داد (حالت Performance)، با بهبودهای قابل‌توجهی در پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ همراه کرده است.

حذف پله‌پلگی (anti-aliasing) تصویر را بهبود داده است و همچنین ویژگی‌های خاصی را اضافه کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد در حالی که مهارت‌های خود را حفظ می‌کنند، لباس و زره ایلوی را تغییر دهند. همچنین قابلیت انتخاب دوباره‌ی درخت مهارت بازی هم مهیا شده است. در کنار این‌ها، یک درجه‌ی سختی دشوارتر و بخش نیو گیم پلاس که دارای سلاح‌ها و تروفی‌های جدید است، به بازی افزوده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا