موبایل

گوگل قابلیت قفل کردن برگه ها در حالت Incognito را برای اندروید ارائه می کند

Google برای روز حریم خصوصی داده که فردا، 28 ژانویه است، نکاتی را درباره ایمن ماندن در Chrome به اشتراک گذاشت. همچنین فاش کرد که Chrome for Android ویژگی جدیدی دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد هنگام خروج از برنامه، برگه‌های ناشناس را قفل کنید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ یک تنظیم جدید حریم خصوصی به شما امکان می‌دهد قفل این برگه‌ها را با قفل صفحه باز کنید، خواه با اطلاعات بیومتریک، پین یا الگو.

این ویژگی بسیار ساده است. وقتی Chrome باز می‌شود و می‌خواهید بعد از قفل شدن تلفن از برگه‌های ناشناس استفاده کنید، در صفحه درخواستی برای استفاده از روش باز کردن قفل صفحه دلخواهتان و تأیید دسترسی شما به صفحه نمایش داده می‌شود. برگه های عمومی برای عموم در دسترس خواهند بود.

این ویژگی برای دستگاه‌هایی که بیش از یک نفر استفاده می‌کنند و یکی نمی‌خواهد دیگران بدانند چه چیزی در حال مرور است بسیار مفید است. این نزدیکترین کروم برای اندروید است که به نمایه های مختلف برای کاربران مختلف رسیده است.

گوگل قابلیت قفل کردن برگه ها در حالت Incognito را برای اندروید ارائه می کند گوگل قابلیت قفل کردن برگه ها در حالت Incognito را برای اندروید ارائه می کند گوگل قابلیت قفل کردن برگه ها در حالت Incognito را برای اندروید ارائه می کند

گوگل می گوید که این ویژگی هنوز در حال اجراست، بنابراین برخی از کاربران ممکن است برای دریافت آن کمی صبر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا