گیم

کیلر جدید Dead By Daylight از بازی Resident Evil لو رفت!

کیلر جدید Dead By Daylight از بازی Resident Evil لو رفت و قرار است ۳ کارکتر از این فرنچایز راهی Dead By Daylight شوند!

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، چندی پیش Behaviour Interactive از بخش جدید همکاری Dead By Daylight و Resident Evil خبر داد. چپتر جدید Project W نام دارد و شامل یک کیلر و ۲ سوروایور می‌شود و ظاهرا آنان حالا لو رفته‌اند.

Dead By Daylight x Resident Evil: Project W قرار است به زودی عرضه شود و طبق اخبار لو رفته، این چپتر روز ۱۶ آگوست (مصادف با ۲۵ مرداد) در سرور‌ها قرار می‌گیرد و طبق اعلام رسمی سازندگان، در ماه سپتامبر به شکل رسمی منتشر می‌شود. چپتر جدید شامل چندین موارد Cosmetic و یک کیلر و ۲ سوروایور از بازی ژانر وحشت محبوب Resident Evil خواهد بود.

بنا بر DBDLeaks که اخبار این بازی را افشا می‌کند کیلر جدید Dead By Daylight آلبرت وسکر خواهد بود و کارکتر‌های ربکا چمبرز و ایدا وانگ هم سوروایور‌های چپتر جدید هستند و می‌توانید به زودی از این ۳ کارکتر جدید استفاده کنید.

اخیرا اخبار زیادی از فرنچایز Resident Evil می‌شنویم و نتفلیکس هم اخیرا سریالی برگرفته از این فرنچایز را منتشر کرده ولی متاسفانه این سریال بسیار ضعیف بوده و اصلا هم به خوبی ظاهر نشده. این سریال نمره ۳.۸ از ۱۰ را در IMDB کسب کرده است.

چپتر قبلی Dead By Daylight x Resident Evil چپتری جذاب و دوست داشتنی بود. این چپتر ۲ کارکتر لیان اس کندی و جیل ولنتاین را به بازی اضافه کرد و البته کیلر این چپتر نیز نمسیس بود. از آن زمان بازی Dead By Daylight کراس‌اور‌هایی با Hellraiser ،The Ring و چندین فرنچایز محبوب دیگر نیز انجام داده است.

اخیرا نیز Behaviour Interactive با انیمه Attack On Titan همکاری داشته و چندین اسکین با تم این انیمه را وارد این بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا