تکنولوژی

کیس زیبای LANCOOL III با قابلیت‌های کولینگ و مدیریت کابل معرفی شد

برند Lian Li از کیس‌ جدید سری Lancool خود با نام LANCOOL III رونمایی کرده است. این کیس 4 فن 140 میلی‌متری دارد و تا 3 رادیاتور 360 میلی‌متری را پشتیبانی می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ کیس LANCOOL III توسط شرکت Lian LI معرفی شده است. این کیس از طراحی پنل جلوی بهتری برخوردار است و به راهکار مدیریت کابل بهتر مجهز شده است. این کیس را می‌توان در نسخه‌های RGB و غیر RGB در رنگ‌های سفید و مشکی خریداری کرد.

جریان هوا در کیس Lancool III تا 51 درصد بهبود یافته و از چهار فن PWM برخوردار شده است. کیس Lancool III قابلیت‌های خنک کنندگی خوبی در اختیار کاربران می‌گذارد و می‌توان یک رادیاتور تا 360 میلی‌متری را در بالای پوشش پاور آن قرار می‌گیرد.

کاربر همچنین می‌تواند یک رادیاتور 420 میلی‌متری را در بالای کیس قرار دهد. همچنین فضای کافی برای مموری‌هایی به بلندی 60 میلی‌متری، مادربردهای E-ATX و کارت گرافیک 420 میلی‌متری برای این کیس در نظر گرفته شده است.

همچنین قادر خواهید بود تا 12 حافظه SSD به ابعاد 2.5 اینچی یا تا 4 هارد 3.5 اینچی و 8 SSD به ابعاد 2.5 اینچ را درون این کیس جا دهید.

کیس زیبای LANCOOL III

کیس Lancool III در دو طرف پنل جلوی خود به نوارهای آلومینیومی مجهز شده و درگاه‌های I/O در بالای آن قرار گرفته‌اند. پنل I/O همچنین به دکمه‌هایی برای کنترل نورپردازی RGB مجهز شده تا بتوان با آن‌ها نورپردازی فن‌های کیس را تغییر داد.

شرکت Lian Li کیس‌های Lancool III را در رنگ سفید را 150 دلار بدون RGB و 160 دلار با RGB به فروش می‌رساند. این کیس‌ها در رنگ مشکی به ترتیب 160 و 170 دلار قیمت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا