گیم

کنترلر Stadia به زودی با بلوتوث قابل استفاده خواهد بود

سال گذشته، گوگل اعلام کرد که سرویس Stadia خود را در 18 ژانویه 2023 قطع خواهد کرد. این موضوع سوالات زیادی را در پی داشت، از جمله اینکه چه اتفاقی برای کنترلر Stadia که به این سرویس وابسته بود، خواهد افتاد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ گوگل اکنون اعلام کرده است که یک ابزار سلف سرویس را منتشر خواهد کرد که به مشتریان اجازه می دهد بلوتوث را روی کنترلر Stadia فعال کنند. این ویژگی کنترلر در سیستم عامل غیرفعال شده بود.

پس از فعال شدن، کنترلر Stadia می تواند به عنوان یک کنترلر استاندارد بلوتوث با دستگاه های دیگر استفاده شود. این چیزی است که در حال حاضر نمی توان انجام داد زیرا کنترلر Stadia برای اتصال و کار مستقیم با سرویس ابری Stadia در نظر گرفته شده بود. این به روز رسانی باید به مشتریان Stadia اجازه دهد به جای اینکه بعد از 18 ژانویه از کنترلر استفاده کنند، با دستگاه های دیگر استفاده کنند.

گوگل همچنین یک بازی نهایی – Worm Game – را برای بازیکنان Stadia قبل از تعطیل شدن این سرویس در چهارشنبه آینده منتشر کرد. این یک بازی بود که سال‌ها به صورت داخلی مورد استفاده قرار گرفت و توسط تیم برای آزمایش ویژگی‌های Stadia استفاده شد. این یک عنوان عمداً بدون حاشیه و حداقلی است که احتمالاً اگر سرویس خاموش نمی شد هرگز نور روز را مشاهده نمی کرد، اما یک تخم مرغ عید پاک است که به نوعی برای تجربه بازی مورد استفاده برای آزمایش و ساخت این سرویس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا