گیم

چگونه از بازی World Of Warcraft کسب درآمد کنیم؟

بیش‌تر ما برای سرگرم‌شدن، ساعت‌های زیادی را به بازی‌کردن اختصاص می‌دهیم. انجام مأموریت‌ها و کسب امتیازات بالاتر، فرایندی همواره لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، البته بازی‌های ویدیویی مزایای دیگری نیز می‌توانند داشته باشند. برای مثال، با دانستن برخی نکات و روش‌ها می‌توانید به‌سادگی از طریق بازی‌کردن درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی تنها لازم است که بدانید از کدام بازی بیش‌تر لذت می‌برید.

کدام بازی برای کسب درآمد بهتر است؟

انتخاب یک بازی برای کسب درآمد به ژانر بازی مورد علاقه‌ی شما بستگی دارد. بسیاری از افراد بازی‌های MMORPG (بازی‌هایی هستند که تعداد زیادی افراد می‌توانند به‌صورت همزمان در یک دنیای مجازی با یکدیگر تعامل داشته باشند) را ترجیح می‌دهند. چرا که این بازی‌ها ماهیت مادام‌العمر دارند و کاربران‌شان را به‌طور پیوسته حمایت می‌کنند. البته دسته‌بندی‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی وجود دارد. پیشنهاد ما برای انتخاب یک بازی پول‌ساز، بازی World Of Warcraft است. اما دلیل این پیشنهاد چیست؟

بیش از یک دهه است که افراد زیادی World Of Warcraft را بازی می‌کنند. این بازی محبوب برای برخی افراد به یک شیوه‌ی امرار معاش بدل شده‌ است.

همچنین، روش‌های کسب درآمد از بازی World Of Warcraft محدود نیستند. اگر راه‌های درآمدزایی از این بازی را بلد باشید، می‌توانید درآمد قابل توجهی به‌‌دست آورید و مطمئناً هیجان آن برای شما دو برابر خواهد شد.

۱– استفاده از سرویس Twitch برای Streaming

کسب درآمد

سرویس Twitch بستر فوق‌العاده‌ای برای کسب درآمد از گیم‌پلی بازی World Of Warcraft است. نکته‌ی جذاب این بازی این است که علی‌رغم قدیمی بودن، هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. کاربران این بازی دائماً راه‌های متعددی برای تفریح و لذت‌بردن از اوقاتشان پیدا می‌کنند. با در نظر گرفتن این نکته، سرویس Twitch درگاه‌هایی برای پرداخت پول ارائه کرده‌ است. به‌همین ترتیب، در صورتی که کاربران دیگر گیم‌پلی و انرژی شما را دوست داشته باشند، می‌توانند به شما پاداش نقدی اهدا کنند (دونیت کردن).

کسب درآمد از گیم‌پلی World Of Warcraft در سرویس Twitch راهکاری ساده و هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد. پاداش‌ گرفتن در خلال ساعات تفریح و سرگرمی شغل رویایی خیلی از گیمرهاست، که این سرویس پخش زنده آن را به واقعیت تبدیل کرده‌ است.

۲– کسب درآمد از طریق فعالیت در YouTube

کسب درآمد

اگر فعالیت به‌عنوان یک استریمر را نمی‌پسندید، می‌توانید اطلاعات و مطالب مرتبط با بازی World Of Warcraft را در شبکه‌ی یوتیوب منتشر کنید. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد محتوای ویدیویی مورد نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. به‌همین ترتیب افرادی که به بازی World Of Warcraft  علاقه دارند به سراغ شما می‌آیند. برای فعالیت در یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای آموزش بازی بسازید. همچنین، انتشار اخبار مربوط به بازی و به اشتراک‌گذاشتن گیم‌پلی‌های ضبط‌شده‌تان ایده‌های جذاب دیگری برای ساخت ویدیو‌ و کسب درآمد از طریق یوتیوب هستند.

۳– گلد فارمینگ (Gold Farming)

کسب درآمد

هنگامی که به مرحله‌ی آخر بازی World Of Warcraft برسید، می‌توانید برای انجام مأموریت‌ها روی گلد فارمینگ متمرکز شوید. گلد یا همان طلا در این بازی اهمیت زیادی دارد، زیرا یک ارز مبادله‌ای است. بنابراین، می‌توانید آن را در ازای مقداری پول بفروشید. در این روش، شما باید ساعت‌های زیادی را در طول روز به بازی‌ کردن اختصاص دهید و بازی‌ کردن را به چشم یک شغل تمام‌وقت ببینید. اگر می‌خواهید انجام بازی‌های ویدیویی را به‌عنوان یک شغل انتخاب کنید، World Of Warcraft نقطه‌ی خوبی برای شروع شما خواهد بود.

۴– ارتقا لول کاراکترها در ازای پول

کسب درآمد

بسیاری از گیمرها بازی‌کردن در سطح‌های پایین را اتلاف وقت می‌دانند. شما می‌توانید این موقعیت را غنیمت بشمرید و در ازای ارتقاع سطح کاراکترها برای افراد دیگر از آن‌ها پول بگیرید. بنابراین، شما تنها با بالاآوردن لول کاراکترها در بازی World Of Warcraft درآمد خوبی به‌دست خواهید آورد. همچنین، برای تسریع روند کسب درآمد می‌توانید روی PVP (نبرد یک به‌یک میان بازیکنان) یا موارد مشابه آن متمرکز شوید. زیرا برای مشتری شما اهمیتی ندارد که از چه ترفندی برای ارتقاع لول کاراکترها استفاده می‌کنید.

۵- ارتقا لول بازی در کم‌ترین زمان (Speed Leveling)

کسب درآمد

این روش تا حدودی متفاوت است. در این روش، لول مشخصی برای کاراکتر مورد نظر انتخاب می‌کنید یا برای کمک به ارتقاع سطح شخص مقابل باید با او بازی کنید. بیش‌تر گیمرها این روش را ترجیح می‌دهند. البته این‌که چه روشی را برای لول‌آپ انتخاب می‌کنید، به تصمیم و ترفند شما برای کسب درآمد بستگی دارد.

۶– فروش اکانت برای کسب درآمد

کسب درآمد

ساخت اکانت در بازی World Of Warcraft بسیار ساده است. شاید بهترین مزیت بازی WOW این است که هیچ‌گونه محدودیت به‌خصوصی برای فروش اکانت آن وجود ندارد. با توجه به این نکته، می‌توانید اکانت خود را با قیمت بالایی بفروشید. با وجود اینکه لول‌آپ یک یا دو کاراکتر در این بازی یک فرایند زمان‌بر است، اما پولی که از طریق فروش اکانت می‌توانید کسب کنید وسوسه‌کننده خواهد بود. به‌همین دلیل افراد زیادی در سرتاسر جهان World Of Warcraft را برای کسب درآمد انتخاب می‌کنند.

۷– فروش‌ آیتم‌ها درون بازی

کسب درآمد

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از بازی World Of Warcraft فروش آیتم‌های درون بازی است. این بازی فروشگاه خوبی با آیتم‌های متنوع ارائه کرده‌ است. گرفتن پول واقعی یا گلد در قبال فروش آیتم‌ها، کاملاً به خودتان بستگی دارد. تنها تفاوت این است که برای مبادله در ازای پول باید از وب‌سایت‌های دیگر استفاده کنید.

با توجه به موارد ذکر شده، کسب درآمد از World Of Warcraft قطعاً امکان‌پذیر است. با این حال، تسلط شما بر بازی و بهبود عملکردتان ممکن است زمانبر باشد. اما اگر با بازار بازی‌های ویدیویی و روندهای آن آشنا باشید، درآمد شما چشم‌گیر خواهد بود. به‌دست آوردن پول در ازای انجام بازی نه تنها دیگر یک رویا نیست، بلکه لذت‌بخش و سودآور است. تنها باید با ترفندها و ایده‌های جذاب در این مسیر آشنا باشید. در این‌صورت، مطمئناً مشکلی برای درآمدزایی از بازی World Of Warcraft نخواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا