فناوری اطلاعات

پیش نویس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای مجازی نهایی شد

در ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، به منظور حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای مجازی کشور، آیین‌نامه ای برای حمایت از آنها به تصویب رسید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال روز سه شنبه (۲۶ مهرماه) با حضور دستگاه های عضو برگزار شد.

در این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اهمیت فعالیت کسب‌وکارها و تولید کنندگان محتوا فضای مجازی اشاره کرد و گفت: پیش نویس آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای مجازی کشور طی چندین جلسه با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو کارگروه نهایی شده است که می تواند بستر مناسبی را برای رشد و توسعه فضای کسب‌وکارهای دیجیتال کشور فراهم کند.

وی با اشاره به موج مهاجرت کسب‌وکارها و کاربران به شبکه‌های داخلی افزود: امیدواریم با تصویب و ابلاغ این آیین‌نامه حرکت آغاز شده سرعت بیشتری بگیرد.

در این جلسه سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و صالح‌آبادی، رئیس‌کل بانک مرکزی هم ضمن تأکید بر اهمیت کسب‌وکارهایی فضای مجازی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از سکوهایی که امکان فعالیت برای این کسب‌وکارها را فراهم می‌کنند تأکید کردند.

در ادامه بندهای آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای مجازی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در قالب ۱۵ ماده به تصویب اعضای کارگروه رسید که بعد از طی مراحل قانونی ابلاغ می‌شود. جزییات مربوط به این آیین‌نامه پس از ابلاغ رسمی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا