گیم

پشتیبانی از پلی‌استیشن به دیسکورد اضافه شد

سال گذشته، پلی‌استیشن اعلام کرد که با پلتفرم دیسکورد با هدف توانمندسازی بازیکنان برای ایجاد انجمن‌های مختلف و لذت بردن از تجربیات بازی با یکدیگر، قرارداد همکاری امضا می‌کند. پس از یک دوره‌ی طولانی سکوت، حال گیمرهای پلی‌استیشن می‌توانند حساب کاربری پلی‌استیشن نتورک خود را به این سرویس ارتباطی محبوب متصل کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ سونی و دیسکورد تأیید کرده‌اند که این پلتفرم به‌ تدریج در دسترس کاربران پلی‌استیشن در سراسر ایالات متحده و سپس سایر کشورها قرار خواهد گرفت. همانطور که به تازگی در به‌روزرسانی اخیر وبلاگ دیسکورد اعلام شده، بازیکنان اکنون می‌توانند حساب‌های PSN خود را با حساب خود در دیسکورد پیوند دهند که به نوبه‌ی خود به دوستانشان نشان می‌دهد که در حال حاضر چه بازی‌هایی را روی پلی‌استیشن ۴ یا ۵ بازی می‌کنند. در واقع هنگامی که این دو حساب به هم مرتبط شوند، اثری که در حال حاضر در حال تجربه‌ی آن هستید، در پروفایل دیسکورد شما نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانید شناسه‌ی آنلاین پلی‌استیشن نتورک خود را در پروفایل خود نمایش دهید تا دوستانتان در دیسکورد شما را در پلی‌استیشن نتورک اضافه کنند. البته گزینه‌های مختلفی در بخش حریم خصوصی نیز در دسترس است. با این حال همچنان در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در ادامه در دسترس خواهند بود، صحبتی نشده است.

در بلاگ رسمی دیسکورد آمده است:

ما از ادامه‌ی همکاری خود با پلی‌استیشن هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم بدانیم که چگونه می‌توانیم تجربیاتی مشترک و عالی برای دوستان و جوامع شما ایجاد کنیم. به ما نشان دهید که برای به اشتراک‌گذاری وضعیت خود برای کدام بازی‌های پلی‌استیشن هیجان‌زده هستید و نشان دهید که چگونه از این همگام‌سازی در توییتر یا تیک‌تاک استفاده می‌کنید!

چگونه حساب پلی‌استیشن نتورک خود را به دیسکورد متصل کنیم؟

برای این کار ابتدا نرم‌افزار دیسکورد را باز کرده و به بخش Use Settings بروید. در ادامه به قسمت Connections مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید پلتفرم‌‌های مختلفی را مشاهده کنید. پلتفرم‌هایی که دیسکورد با آن‌ها قابل همگام‌سازی است. به لطف همکاری پلی‌استیشن و دیسکورد، حال نماد پلی‌استیشن نیز در این بخش قابل مشاهده است.

با کلیک روی این آیکون، یک پنجره‌ی جدید باز می‌شود که مشخصات حساب کاربری پلی‌استیشن خود را وارد خواهید کرد. به همین راحتی حساب‌های پلی‌استیشن نتورک و دیسکورد شما با یکدیگر ادغام می‌شوند و می‌توانید تنظیمات مربوطه‌ی خود را در ادامه اعمال کنید. گفتنی است که این قابلیت در هر پلتفرمی که دیسکورد روی آن عرضه شده اعم از ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS، در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا